Na geboorte, beschuit met muisjes of?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Cryptonism, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.498
    8.421
    113
    Plakje cake met slagroom en muisjes, lekker en makkelijk!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Een vriendin van mij heeft een cupcake winkel, en zij had een enorme doos minicupcakes gemaakt, versierde met roze en wit, in babythema en met onze dochters naam erop. Daarnaast hadden we ook gewoon beschuit met muisjes, gewoon, omdat dat hoort;)

3. wij hadden bij onze dochter een etagere met mini tompouces (kunnen in de vriezer) roze en witte spekjes. chocolade met gekleurde muisjes, witte en roze pepermuntjes etc.. dus alles wat rose en wit is en wat met snioep te maken had :) zelf nog soesjes met chocolade en muisjes gemaakt

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij gaan voor slagroomsoesjes gedoopt met chocolade en muisjes.

Voor m'n verlof heb ik vorige week getrakteerd op minicupcakes met muisjes. Ze waren erg lekker en vielen bij iedereen goed in de smaak. Zag er zo uit:

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mijn man lust zelf geen boter, en beschuit met muisjes zonder boter is zeer onhandig te eten ;)

hadden naast het welbekende beschuit dus (online) bij een bakkerij geboortechocolade besteld; chocolaatjes in de vorm van voetjes (maar kan ook rondjes, hartjes oid) met muisjes erin/erop

( Candyonline werd heel snel bezorgd)

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

7. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij zagen gister in een reclamefolder van de hema dat ze ook tompouchen verkopen waar je een eigen afdruk van marcepein op kunt laten maken.
    We willen een afdruk bedenken en deze tompouchen bestellen voor de kraamvisite.

8. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Wij hebben op ons werk getrakteerd op rose koeken.
    Heel makkelijk en je hoeft er niets voor te doen, alleen ff te kopen ;)

Maar goed je moet natuurlijk wel 'n meisje krijgen want blauwe koeken bestaan nog niet...misschien 'n tip voor Glacé

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dit had ik ook gemaakt voor het afscheid op mijn werk maar dan met gewone melkchocolade, erggggg lekker!!!

Deel Deze Pagina