hallo meiden Vraagje tot wanneer geven jullie een pap fles robin is nu 13 mnd en krijgt iedere avond nog een papfles van 210 cc voor we de nacht in gaan rond 2300 ongeveer. tot wanneer zou je hier meer door gaan? zal hij het zelf aan geven of moet ik het hem af gaan wennen?
Mijn zoontje is bijna 14 maanden oud, maar krijgt gewoon nog een flesje melk voor hij gaat slapen.. (van pap slaapt hij slecht 's nachts) Edit: zie dat ik verkeerd gelezen heb.. Krijgt hij 's avonds voor hij gaat slapen ook nog een fles? Of alleen om 23.00 uur? en als je de fles weglaat, slaapt hij 's nachts dan gewoon? volgens mij is het niet meer echt nodig.
Ik zou ermee stoppen, wanneer hij zelf niet meer voor die fles komt. En er gewoon mee door gaan, zolang hij voor die fles komt. Verder zou ik zeggen, probeer hem wat kleiner te maken, omdat ik persoonlijk 210cc wel een erg grote plons vind om ineens binnen te krijgen voor zo een kleintje.
dank je voor de reacties, het cb zeurt hier ook,, ja ik heb zo iets van wil hem best af wennen maar dan mag iemand anders er snachts voor me uit .. Hanneke: hij drinkt hem helemaal leeg.. als hij een fles krijgt van 170/180 gaat hij huilen dat hij niet genoeg heeft . vandaar dat hij wat meer krijgt
Lenn krijgt ook 210+7 hoor, anders heeft hij niet genoeg.. hij komt dus zelf voor de fles? en krijgt hij voor hij gaat slapen ook een fles?
9 van de 10 keer wordt hij zelf wakker als ik naar bed ga, rond 23 uur ongeveer soms later soms eerder. hij slaapt bij ons op de kamer. soms is hij al wakker voor ik boven ben en krijgt hij hem eerder.. Hij slaapt heerlijk door op die fles als hij minder krijgt of geen dan is hij wel 4x wakker snachts. :S..