Bij de eerste was ik meer dan 10 jaar aan de pil en binnen 3 maanden zwanger. Bij 2e ook na 3 maanden, de eerste 2 maanden had ik geen eisprong gehad. Dit kwam echter niet door de pil maar wrs doordat bevalling ervoor zorgt dat het wat langer KAN duren eer alles weer wertk. maar goed, weer binnen 3 maanden zwanger dus. Hierna spiraal laten plaatsen, toen ik weer zwanger wilde worden deze verwijderd en binnen 3 maanden wederom zwanger.....
Ik had 3 jaar de pil geslikt, 1e ronde.. Toen klein jaartje pil en weer in 1e ronde zwanger (nou ja, we waren er niet echt mee bezig, maar een welkome verrassing!) Volgens mij maakt het niet uit of je de pil slikt. Kan ook met zoveel andere dingen te maken hebben. Je leeftijd enz.
Voor nummer een bijna tien jaar de pil geslikt, maar meteen in de eerste ronde zwanger. Na de bevalling niet meer aan de pil gegaan, en nu ben ik ik ronde twee zwanger geraakt.
Iedere vrouw is anders, dat zie je wel aan de reacties. Het is dus niet te zeggen of je eerder zwanger raakt. In mijn geval was ik de 1e ronde na het stoppen met de pil zwanger, daarna geen pil meer genomen en in de 3e of 4e ronde was ik zwanger van de tweede.