Afscheiding na eisprong...lijkt op vruchtbare afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eiram, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ik ga net naar de wc en heb gewoon drie keer moet vegen van het slijm. Rekbaar doorzichtig etc. Ik had een positieve ovutest op dag 14. Wat is dit?

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Voor zo ver ik weet (en ervaring) betekend dit dat je in je vruchtbare periode zit..

Dus dat zou betekenen dat je je ei nog niet gehad hebt.

Wat jij omschrijft heb ik iig wel gehad en 2x zwanger geweest..

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Maar volgens jou is dit dus niet mogelijk begrijp ik?

4. Eiram

Eiram Niet meer actief

Nou ja als je de ovutest moet geloven heb ik hem drie dagen geleden al gehad. Normaliter dag 18 maar nu gaf hij eerder aan...

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het kan zijn dat je eitje na die posi ovutest nog niet meteen gesprongen is. Dat je toch nu pas je eisprong hebt.

6. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Ik had vorige week vrijdag mijn eisprong, weet het 100% zeker want ik lag weer bijna krom van de pijn. Normaal ben ik na mijn eisprong gewoon helemaal 'droog' ;) maar gisteren en vandaag (5dpo/6dpo) ineens ook meer afscheiding... het viel me in ieder geval op. We zien het wel hé!

7. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    zit niks anders op dan afwachten....verwarrend he al die dingetjes die dan ineens anders zijn

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ik heb het ook gehad deze maand 5 dagen na mijn vermoedelijke eisprong het is dus even afwachen nog. overgens als je een positieve ovulatietest hebt dus je lh piek dan treedt de eisprong soms 48 tot 50 uur later pas op...

9. Eiram

Eiram Niet meer actief

Idd heel verwarrend allemaal. Zo erg slijm als nu heb ik nog niet een cyclus gehad. Afwachten maar! En vanavond mijn man bespringen voor de zekerheid 😀

10. Eiram

Eiram Niet meer actief

En nu vandaag helemaal niks...geen druppel. Ik snap er niks meer van hoor. Kan dat zo abrupt stoppen. Dus heb ik dan gisteren mijn eisprong gehad of wellicht toch al eerder?

11. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Kunnen 2 dingen zijn... je zit nu rond je eisprong en dat betekend klussen (niet te snel stoppen zou morgen nog eens klussen)

Of je bent zwanger... ik had bij mijn zoontje ook constant draadverlies alsof ik altijd in de vruchtbare periode zat. vanaf dag 5 na ei totaan de bevalling hihi had ik het.

Bij mijn dochter had ik het weer niet dus... het is wisselend.

Ik zou zeker morgenavond nog eens klussen en dan afwachten.

Ovu testen... tja. Ik had een pos ou (sensitest) en pas de 9de dag na de pos ovu mijn eisprong en dochter is het restultaat van 1 keer klussen 2,5 dagen ervoor.

Ik zou dus nog even doorklussen voor de zekerheid.
    Vooral als het daar beneden (binnenin) erg gezwollen en opgezet is. Dat is een teken dat je supervruchaar bent en binnen 2 dagen je eisprong hebt.

Succes

12. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slijm kreeg je voor je eisprong gewoon blijven klussen.

Deel Deze Pagina