Na gebruik tarwekiemolie hevig tussentijdse bloeding!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hartjee1987, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartjee1987

14 apr 2016
    10
    0
    0
    Komt iemand dit bekend voor? Sinds ik tarwekiem gebruik heb ik na mn ovulatie erg hevige bloedingen incl stolsels. Ik lees dat tarwekiemolie voor een betere doorbloeding zorgt dus daarom ben ik er per direct maar mee gestopt.. maar herkent iemand dit?

2. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja tot op zekere hoogte herkenbaar. Ik heb sinds gebruik etoscapsules (met Vitex agnus castus) en daarna tarwekiemoliecapsules tussentijdse bloedingen. Niet zo heftig als jij beschrijft, maar wel opvallend. Ik wist niet waar t bloedverlies vandaan kwam, maar heb uiteindelijk de link gelegd. Vorige cyclus gestopt en nu aan t afwachten wat deze cyclus gaat doen.

3. Hartjee1987

14 apr 2016
    10
    0
    0
    Ik ben met alles even gestopt! Jij dan?
    Het heeft neem ik aan invloed op de hormonen met als gevolg hormonale schommelingen?

Ben vandaag naar de huisarts geweest voor een uitstrijkje en een afspraak voor een echo; ze denkt aan hormonale schommelingen met als gevolg een cyste/poliep in baarmoeder of op eierstokken.

Hoelang heb jij die tussentijdse bloedingen al dan? Ben benieuwd of je er de volgende cyclus ook weer last van krijgt .. hoop van niet. Nu ook geen idee wanneer ik weer ECHT moet menstrueren.

Deel Deze Pagina