hey, ik ben vanaf april gestopt met de prikpil.. en zijn eigelijk sind november echt bezig... succes meis.!
Dus bijna 4 maandjes voor het echie leuk. Hoop iig dat het voor jullie snel raak zal zijn meid. Bedankt en jij ook heel veel succes
nou meiden allemaal op naar de volgende ronden haha...helaas..maar positief blijven! succes met klussen!
hoi nikky tja heeeel pril nog hoorde ik van vk maar echt genieten kan ik nog niet. heb nog steeds geen positiefe test en er kan nog alles mis gaan pas als ik 16 maart niet ongi ben dan ben ik blij want dan weet ik het heel zeker ze zagen wat zitten een vruchtzakje met iets erin ze konden het nog moeilijk zien leugisch ook want het is nog heeeeel klein afwachten maar weer over 2 halve week weer terug voor een tweede echo. maar de syntomen spreken boekdelen begint nu ook al steken te krijgen in mijn borsten. groetjes jolanda
hey Jolanda, Das toch ook wat! Jij had toch ook dat je maar 1 dag ongi werd? Dat heb ik ook gehad... ergens in december...en toen ben ik daarna echt ontzettend ongi geworden!7 dagen lang, nie normaal.. ik kreeg gister steekjes in me buik..kan dat eigelijk me eisprong zijn geweest?of nie? verlies nu een beetje oud bloed..(heel weinig hoor) maar zal wel vroeg zijn...haha... Ah me cycles doet de laaste tijd wel eens wat vaker vreemd! heel erg veel sterkte meis,hoop dat je echt nie ongi gaat worden!zou niet leuk zijn,..eerst een beetje goede hoop geven..en dan.. Nee hoor jij bent gewoon zwanger!(dat denk ik) en je hebt gewoon nog weinig hcg in je urine.. Heeft de dokter niet bloed afgenomen? Liefs
hey nee ze hebben nog geen bloed afgenomen was niet nodig. ze zagen het al moest alleen afwachten of ik niet ongi meer werd. dus ja afwachten maar. gr. jolanda