na gonal f?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stef82, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    hallo allemaal,

Wie o wie kan mij vertellen wat er gebeurt als gonal f ook niet aanslaat net als de clomid die niet aanslaat!
    ik begin nu redelijk zenuwachtig te worden wat betreft een ovulatie! heeft iemand dit ook meegemaakt dat gonal f niet aanslaat of pas bij een enorm hoge dosering ofzo?
    let me know please! :(
    Vandaag bij gyn geweest en gonal f heeft wederom niks met mijn eitjes gedaan!

xxx

2. wolly

wolly Niet meer actief

Het spijt me ik kan je niet helpen met je vraag maar wil je wel heel veel succes wensen dat het een keertje gaat lukken voor een mooi wondertje.

Liefs wolly :)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Stef,

Hoe hoog was de dosis gonal die je hebt gespoten.
    Ik doe zelf IVF en ik spuit 225 IE. Op de 150 reageerde ik ook niet. Wellicht kan je anders bijvoorbeeld vragen om Menopur, hier schijnen moeilijk te stimuleren vrouwen vaak wat beter op te reageren.

Succes.

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb bij m'n IVF en ICSI 150 EH Gonal-F gespoten.
    Bij IVF 7 eicellen maar geen bevruchting.
    Bij ICSI 14 eicellen waarvan er maar 5 rijp genoeg waren om in te spuiten.
    Nu met onze volgende ICSI ga ik Menopur spuiten, daar schijnt een stofje
    in te zitten voor betere rijping van de eicellen. Hiervan ga ik ook 150 EH spuiten.

5. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    oh gelukkig! als ik jullie verhalen weer lees krijg ik weer meer hoop! 75 ie is mijn dosering ( erg laag dus zie ik).. wij zijn echter niet bezig met iui of ivf.. dus we gaan het zelf proberen.. misschien dat ze daarom dan zo laag inzetten. hoop dat ze me bij de volgende ronde wel meteen wat meer gaan geven want dit schiet niet op..

thanks voor jullie berichtjes!
    Elvira heb je al een ivf behandleing gehad?

En ginny jeetje jij bent alweer tijdje bezig heel veel succes nog!

x stef

Deel Deze Pagina