vallen en handjes niet zetten en dokter gaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelly, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hey meiden

Kian begint nu heel zelfzeker rond te stappen! Zijn zelfvertrouwen groeit en dit wil zeggen dat het soms te groot is , zodat hij af en toe een flinke totter maakt.
    Het "probleem" is echter dat onze vent zijn handjes niet plaatst als hij voorover valt... Gevolg, hij valt steeds op zijn gezicht!
    Gisteren heeft hij weer zo een ferme val gemaakt,waarmee hij zijn mondje bezeert heeft. Bloeden, man! Niet normaal! Ook deze morgen bloede zijn mondje nog, maar niet meer zo erg! wss heeft hij in zijn bedje wat met zijn tutje gespeeld en heeft hij het zo terug aan het bloeden gebracht, want gisteren was het maar even en dan was er geen bloed meer.
    Ik heb wel even "durven"kijken (mag ook niet van ons ventje, want als er lucht aan een mondwonde komt, dan begint dit te pieken/ irriteren) Heb toen gezien dat het "litsje" tussen je bovenlip en je voorste tanden heel erg gehavend is. Er word me verteld dat een mondje snel zal genezen en het vaak erger lijkt dan het is.
    Het is in alle geval niet goed voor mijn overbezorgde moederhart! Ik durf mijn ventje nu niet meer alleen laten stappen uit schrik dat hij het nog erger zal maken dan het al is.
    Hij is gisteren nl nog 2x naar voor gevallen.. op de lip dus! Man, man... zou ik toch eens laten kijken door een arts, of gewoon zo laten? Hij heeft er nl geen hinder van mijns inziens...

Deel Deze Pagina