Hoi hoi, 5 maanden geleden ben ik bevallen en nu heb ik de laatste 3 maanden ongeveer een paar dagen per maand, gemiddeld genomen, kort na de menstruatie, last van wite vloed. Geen rare kleuren etc, alleen wittige slijmerige drap (sorry voor de details). Kan dit komen van de hormonale veranderingen na een bevalling/zwangerschap? Tijdens de zwangerschap heb ik er nooit last van gehad. En voor mijn zwangerschap ook niet...nu ineens wel. Weet dat het niet zo is, maar vind het een beetje vies soms. Iemand hier ervaring mee? Verder moet ik bekennen dat ik me nog steeds niet de oude voel. Ik heb wat last van mn bekken met als gevolg dat ik een constant zeurderig gevoel heb over mn onderbuik. Bij draaien, bepaalde houdingen qua zitten leveren een erg ongemakkelijk gevoel op. Sex is niet meer wat het geweest is (langzaam beter), mijn darmen zijn sinds de bevalling al rommelig en van streek zo nu en dan, 's avonds heb ik zulke zere benen/voeten dat ik niet eens goed kan lopen...kortom; het valt me zwaar tegen. Ik dacht altijd; ff een weekje bijkomen en dan ist weer zoals 't was! Niet geheel dus Groetjes Marieke
Ik herken de verandering van hormonen wel een beetje, na een bevalling. Witte vloed ken ik niet, maar daar heeft de ha vast wel iets tegen. De verandering herken ik wel. Zelf kreeg ik alle drie keren na de bevalling wel een ander menstruatiepatroon. Van ongeregeld naar zeer geregeld en vice versa. Vijf maanden lijkt me overigens wel erg lang om te moeten bijkomen van een bevalling (als het tenminste een normale bevalling was)... Zou je niet iets anders onder de leden kunnen hebben? In elk geval veel sterkte ermee. Groetjes, Janet
Hoi Marieke, Enkele weken na de bevalling kreeg ik ook steeds meer last van afscheiding. Het is niet constant. Zo af en toe veel en dan weer wat minder. Soms heel wit, soms meer doorzichtig. Ongesteld ben ik nog niet geweest ik vroeg me ook af of het door de hormonen kwam. Of dat het misschien komt omdat ik nog niet ongesteld ben geweest??? Dus wel een soort van herkenning maar heb ook geen idee verder...