Heerst er iets?

Discussion in 'De lounge' started by prinses, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb momenteel last van buikpijn, af en toe misselijk en hoofdpijn. Heerst er iets of moet ik toch weer aan iets stressgerelateerds denken?

2. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Het heerst, hier dezelfde klachten ;-(

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Heb jij ook, dat de misselijkheid en buikpijn wegtrekken en er dan opeens weer zijn?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Volgens mij heerst het! Heb hier een aantal collega's met dezelfde klachten.....

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hier heel veel collega's die ziek zijn!
    beterschap!!!

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    het begon bij mij zondag met keelpijn... van zondag op maandagnacht niet geslapen was super misselijk en wel 4 a 5 x overgegeven. Gisteren ook nog. Nu heb ik alleen mega keelpijn. Ik denk dat het dus heerst

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik begin me ook steeds beroerder te voelen. Gigantische hoofdpijn en misselijk. Het heerst dus. Weten we dat ook gelijk.

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Toch smaakt mijn eten nog goed. Dus dat is vreemd.:(

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik moet nu even niet aan eten denken. Zit aan een soepstengel te knagen, omdat ik iets in mijn maag wil hebben.

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja, vroeg me hetzelfde af.. Maar ik heb het dus ook, en het eten smaakt mij ook goed :( Tis met vlagen.

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Het heerst, in mijn omgeving veel zieken met dezelfde klachten.

12. danip

danip Niet meer actief

Wat vaag! Ik heb precies hetzelfde als wat jij omschrijft! Ik heb steeds buikpijn, dat komt spontaan en dan ineens is het weer weg (5-10 minuutjes later) Zo nu en dan ben ik misselijk, maar niet dat ik hoef over te geven. En ik heb nu al een week elke avond hoofdpijn!

Maar wat zou het voor "heersend iets" zijn dan? want het is geen griep of zoiets. Vaag..

13. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef... ik hoopde nog wel dat ik gewoon moe was..... maar dit allemaal klinkt me heel erg bekent in de oren.... Het is dus niet zo dat iedereen hier zich de afgelopen drie weken geen rust gunt??? Vooral die hoofdpijn en keelpijn zijn heel erg vervelend....

14. Bri

Bri Niet meer actief

Jep, dochterlief bracht het vorige week mee naar huis. Op het kdv was meer dan de helft van de baby's op één dag aan het overgeven. En daarna waren bijna alle gezinsleden van die baby's een paar dagen ziek.
    Wel verschillend qua reactie:
    dochter al 6 dagen aan het overgeven en soms diarree
    zoon 1 keer overgegeven, verder niks
    mama misselijk, niet overgeven, wel 1 dag diarree
    papa misselijk, niet overgeven, 4 dagen diarree

Voel me wel de bikkel hier in huis, qua afweer systeem. Wel handig; iemand moest al dat beddengoed en die kleertjes wassen... ;)

15. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    dochtertje hier idd ook begonnen. Drie dagen lang overgeven en daarna niets meer (na overgeven ook gewoon vrolijk eten e.d.). Ik nu niet overgeven, maar wel continu misselijk en buikpijn af en aan, ook zo'n drukkend gevoel op mijn hoofd.

Eten lukt hier dan ook wel, maar wel minder trek dan normaal..........

16. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja het heerst zeker! beterschap allemaal, hoop dat ik er aan ontkom!

17. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

Oct 12, 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ook bij mij is het met vlagen van misselijkheid, niet overgeven ofzo maar echt zo'n soort van raar gevoel in je buik. Zo is het weg en heb je het weer

In 1e instantie dacht ik dat ik evt zwanger zou zijn, maar dat kan niet, heb 'n spiraal en kan me niet herinneren wanneer we het gedaan hebben hihi heb zelf al een test gedaan

18. Bri

Bri Niet meer actief

Het is idd geen griep (heel andere symptomen), maar het lijkt mij wel een ander virus. Ach, er zijn duizenden (of miljoenen, weet ik het) virussen, waarvan er maar een gedeelte tot de griepfamilie behoort. De meeste hebben nog niet eens een naam gekregen; ze muteren ook waar je bij staat.

19. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Heb het ook gehad, begonnen met keelpijn, en paar dagen erna, misselijk en hoofdpijn ! Gelukkig nu weer over :)
    Dus het heerst zeker.

20. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier geen keelpijn.

Afgelopen woensdag wakker geworden met een rare maag en buikpijn. Donderdag en vrijdag gewoon gewerkt. Zaterdagochtend vroeg, ik had la niet lekker geslapen, begon het overgeven. Over de hele dag een keer of 10, het leek uit mijn tenen te komen.

Nu nog steeds thuis met maagpijn en alles, ben zo slap als wat. Morgen nog thuis en dan wil ik donderdag toch echt weer aan het werk!

Share This Page