Ik heb momenteel last van buikpijn, af en toe misselijk en hoofdpijn. Heerst er iets of moet ik toch weer aan iets stressgerelateerds denken?
het begon bij mij zondag met keelpijn... van zondag op maandagnacht niet geslapen was super misselijk en wel 4 a 5 x overgegeven. Gisteren ook nog. Nu heb ik alleen mega keelpijn. Ik denk dat het dus heerst
Ik begin me ook steeds beroerder te voelen. Gigantische hoofdpijn en misselijk. Het heerst dus. Weten we dat ook gelijk.
Ik moet nu even niet aan eten denken. Zit aan een soepstengel te knagen, omdat ik iets in mijn maag wil hebben.
Wat vaag! Ik heb precies hetzelfde als wat jij omschrijft! Ik heb steeds buikpijn, dat komt spontaan en dan ineens is het weer weg (5-10 minuutjes later) Zo nu en dan ben ik misselijk, maar niet dat ik hoef over te geven. En ik heb nu al een week elke avond hoofdpijn! Maar wat zou het voor "heersend iets" zijn dan? want het is geen griep of zoiets. Vaag..
Oef... ik hoopde nog wel dat ik gewoon moe was..... maar dit allemaal klinkt me heel erg bekent in de oren.... Het is dus niet zo dat iedereen hier zich de afgelopen drie weken geen rust gunt??? Vooral die hoofdpijn en keelpijn zijn heel erg vervelend....
Jep, dochterlief bracht het vorige week mee naar huis. Op het kdv was meer dan de helft van de baby's op één dag aan het overgeven. En daarna waren bijna alle gezinsleden van die baby's een paar dagen ziek. Wel verschillend qua reactie: dochter al 6 dagen aan het overgeven en soms diarree zoon 1 keer overgegeven, verder niks mama misselijk, niet overgeven, wel 1 dag diarree papa misselijk, niet overgeven, 4 dagen diarree Voel me wel de bikkel hier in huis, qua afweer systeem. Wel handig; iemand moest al dat beddengoed en die kleertjes wassen...
dochtertje hier idd ook begonnen. Drie dagen lang overgeven en daarna niets meer (na overgeven ook gewoon vrolijk eten e.d.). Ik nu niet overgeven, maar wel continu misselijk en buikpijn af en aan, ook zo'n drukkend gevoel op mijn hoofd. Eten lukt hier dan ook wel, maar wel minder trek dan normaal..........
Ook bij mij is het met vlagen van misselijkheid, niet overgeven ofzo maar echt zo'n soort van raar gevoel in je buik. Zo is het weg en heb je het weer In 1e instantie dacht ik dat ik evt zwanger zou zijn, maar dat kan niet, heb 'n spiraal en kan me niet herinneren wanneer we het gedaan hebben hihi heb zelf al een test gedaan
Het is idd geen griep (heel andere symptomen), maar het lijkt mij wel een ander virus. Ach, er zijn duizenden (of miljoenen, weet ik het) virussen, waarvan er maar een gedeelte tot de griepfamilie behoort. De meeste hebben nog niet eens een naam gekregen; ze muteren ook waar je bij staat.
Heb het ook gehad, begonnen met keelpijn, en paar dagen erna, misselijk en hoofdpijn ! Gelukkig nu weer over Dus het heerst zeker.
Hier geen keelpijn. Afgelopen woensdag wakker geworden met een rare maag en buikpijn. Donderdag en vrijdag gewoon gewerkt. Zaterdagochtend vroeg, ik had la niet lekker geslapen, begon het overgeven. Over de hele dag een keer of 10, het leek uit mijn tenen te komen. Nu nog steeds thuis met maagpijn en alles, ben zo slap als wat. Morgen nog thuis en dan wil ik donderdag toch echt weer aan het werk!