Zo bijzonder, je hoort het vaker. Vrouwen die het los laten en berusten in de ongewenste kinderloosheid, zwanger! Bij 6,5 week had ik een bloeding, de vk gaf mij aan dat een echo nog geen zin had.
Nou ... Ik denk toch een beetje anders over het 'loslaten' Het is echt niet zo dat ik er voorheen stressvol mee bezig was. Ik ben altijd heel relaxed en nuchter geweest. Het is gewoon dat ik hele slechte kwaliteit eitjes heb ... En nu zat er toevallig waarschijnlijk net een tussen die wel te bevruchten was Bedankt voor je gerustellende woorden, dat stemt weer hoopvol.
Hoi Pien, het zit niet goed. Er was nu iets te zien wat past bij een zwangerschap van 5 weken. Dat is dus onmogelijk. Dan zou ik bevrucht zijn na mijn positieve test. Jammer helaas... Ik mocht het nog even aanzien, maar ik heb pillen gevraagd om een miskraam op te wekken.
O nee toch Katja, wat een triest bericht . Wat ben jij in korte tijd toch heen en weer geslingerd met je emoties, vind het echt heel rot voor je. Sterkte meid!
Wat afschuwelijk Katja, vreselijk... Woorden heb ik niet voor jou om je te troosten. Ik ben bang dat die woorden niet bestaan... Heel veel sterkte voor jou en je man... Wat een intens drama... Ik had het zo graag anders voor je gewild. Dikke knuffel...
Ach nee meissie, wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld ik had het je zó gegund! 😪 Heel veel sterkte en ik duim voor je dat zich nog een tweede wondertje mag aandienen die goed blijft plakken. 🙏