wegblijven van mijn menstruatie test negatief!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dominique Smink, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique Smink

Dominique Smink Nieuw lid

16 jul 2008
    2
    0
    0
    hallo allemaal

Ik heb een vraag aan jullie ik slik nu sinds 2/3 weken niet meer de pil omdat ik denk dat ik zwanger ben maar heb al een aantal testen gedaan en ze waren allemaal NEGATIEF.
    Wie kan mij helpen ik had 10-07-2008 moeten menstrueren maar ben het tot op heden nog steeds NIET.
    dus naar mijn eigen berekening ben ik nu 6 dagen overtijd, ik ben gister bij een vervangende huisarts geweest en die heeft mij het advies gegeven om het deze week nog aan te kijken en dat we dan verder gaan kijken maar dan bij me eigen huisarts.
    maar tot die tijd leef ik in onzekerheid dus wie kan mij een verlossend antwoord geven wat ik nu het beste kan doen.

alvast iedereen die dit leest en reageerd bedankt ik zal er ongetwijfeld wat aan hebben

groetjes D.Smink

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    maar waarom denk je dat je zwanger bent?
    als de testen negatief zijn,dan ben je normaal gesproken niet zwanger(op een enkele uitzondering na)
    en je bent dus gestop met de pil,dan kan het wel maanden duren (soms wel een jaar) voordat je ongesteld wordt,
    al die hormonen moeten weer uit je lichaam en dat kan erg lang duren

3. Dominique Smink

Dominique Smink Nieuw lid

16 jul 2008
    2
    0
    0
    waarom ik denk dat ik zwanger ben omdat mijn buik dikker is geworden terwijl ik geen eetlust heb dus aankomen door het eten lijkt mij sterk
    ook ben ik vaak misselijk en heb ook last van hoofdpijnen mijn tepels doen erg zeer ook ben ik erg vergeet achtig

mijn vriendin die heeft een soort gelijk iets meegemaakt en die heeft tot de 4 e maand gemenstrueerd een heeft nu eenpracht van zoon van 2

bedankt voor je reactie

4. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo ik was ook gestopt vorig jaar sept. 2007 toen ben ik 3 maanden wezen ontpillen... ik had ook al de sympt. van een zwangerschap.. maar de testen negatief en ook bij de dokter je lichaam is denk ik aan het ontpillen maar wie weet het is niet leuk om het te leen en je wilt niet dat het ontpillen is maar anders is de teleurstelling zo groot .. ik werd toen 3 maanden niet ongesteld en was er van overtuigd zwanger te zijn wat de testen ook zeiden maar ik was mooi niet zwanger.. heel veeel suc6 en hoop dat jij wel in blijde verwachting ben! XXx

Deel Deze Pagina