Hai hai, Ons zoontje slaapt tot nu toe nog in een slaapzakje zonder mouwen. Deze is 70 cm lang. Zelf is hij ondertussen 68 cm en 8 kilo, heeft maatje 68 maar 74 zou hij ook wel passen denk ik (nog niet geprobeerd, kledingoverschot haha 8) Ik vind dit slaapzakje echt wel klein en krap worden, maar vandaag probeerde ik even een slaapzak van 90 cm (zonder mouwen) en die vond ik juist weer zo super groot! Ik had het idee dat zijn hoofd toch wel door de opening zou kunnen en hij zich dus naar beneden zou kunnen woelen. Hebben jullie ook last gehad van dit probleem? En in welke maat slaapzakje slapen jullie kindertjes nu dan? Groetjes
Ik heb bij Glenn de armsgaten gehalveerd dmv naald en draad. Heb een slaapzak van de Zeeman, eentje van Nijntje bij de Prenatal, een Daatje én nu een Little Company: Comby Sleeper. Bij die comby sleeper hebben we de maat genomen van 1-4 jaar. Vind hem té duur om de kleine nog aan te schaffen voor een half jaartje. Heb bij Glenn nooit het idee gehad dat ie met zijn hoofd naar beneden zou zakken, eerder de mouwsgaten die ik niet veilig vond.
Lieke heeft een slaapzak van 90cm en zelf is ze ongeveer 68 cm. Nou moet ik zeggen dat zij heel rustig in haar bedje ligt en niet ligt te woelen. Heb ook niet het idee dat de armgaten e.d. te groot zijn. Wij hebben de slaapzak van de V&D (friends is het merk geloof ik).
Nicky is nu 78 cm en ligt in een slaapzakje van 110 cm en ik heb niet het idee dat hij door de opening van zijn hoofd terug de slaapzak in kan en de mouwen zijn ook goed deze komt bij de hema vandaan
Iman is 68,5 cm en slaapt in een slaapzakje van 90 of 110 cm. Ik heb er een heleboel, omdat Iman vaak overgeeft Ik heb hierbij niet het idee dat ie te groot is. Mijn komen van kruidvat, prenatal en hema.
Hoi, je kunt altijd de armsgaten wat kleiner maken met sluitspelden. Dan kan de kleine er niet inzakken.
sluitspelden wordt afgeraden omdat het al vaker is voorgekomen dat die opengingen Als je de armsgaten kleiner wil maken doe dat dan met garen, gewoon n paar steekjes, die je later weer los kan maken!
ze hebben van icibaby hele leuke slaapzakjes, waar ik de verhouding heel goed van vind, vind gauw de armsgaten te groot. heb van de hema ook al met wat steekjes verkleind, moet er niet aan denken dat hij er in verstrikt raakt.
hey hey, Heb mijn zoontje vanavond idd maar in een slaapzakje van 90 cm gelegen. Dit omdat die van 70 cm naar mijn inziens toch echt niet meer kon. Ik had de bevestiging van jullie echt even nodig Heb ik wel vaker last van, als je dan weer iets groters gaat gebruiken dan lijkt het zoooooo groot, terwijl je dan later denkt; was dat nou zo erg? Haha hebben jullie hier ook wel eens last van of ben ik nou heel vreemd 8) in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden. Greetzzz