heb ik geen probleem mee hoor...ik vind het niet vies en plassen doe ik altijd tijdens het tandepoetsen en hoef ik ook niet meer na het klussen...
Meestal ga ik na een tijdje ook plassen maar eerst blijf ik liggen. Misschien dat ik vanavind wel een trapeze ga proberen te bouwen en dan op zn kop hangen misschien helpt dat ook haha
ik blijf liggen... dan plassen en ik douche daarna echt altijd... anders voel ik me niet schoon met dat zweet van me vriend haha en van mezelf dus wil altidj lekker firs me bedje weer in maar blijf altijd voor zolang het lukt even denk hooguit 5 minuten liggen en na knuffelen....
ik ga er voor altijd plassen. Anders ben ik bang dat ik zaadjes verlies en ik wil echt alle kansen grijpen om zwanger te worden zeg maar
hahaha, sorry maar ik moet eerst even lachen om jullie inventieve ideëen! Trapeze...de handstand. Ik blijf zo'n 5 minuutjes liggen en dan naar de wc om te plassen. Anders krijg ik bijna ZEKER blaasontsteking. Hoeveel mensen raken er wel niet zwanger zonder er mee bezig te zijn....Die gaan ook echt niet ondersteboven staan na de seks hoor. Ik zie het al voor me! haha Of een bladerenblazer, dan weet je in ieder geval zeker dat er niets meer uit komt!
als je weet dat je mannetje zwakker zaad heeft dan is het juist helemaal niet raar.. dan maak je het de zaadjes wat makkelijker.
Ik blijf altijd 10 min liggen en dan idd plassen, anders weer een blaas/nieronsteking dus op doktersvoorschrift Vind het trouwens ook een beetje vies na een tijdje, dan ruik je niet meer lekker enzo Dus ff plassen en een beetje wassen
haha sniffy dat is een goede... domme ikke ik doe altijd moeilijk ja ben beetje gek maar heb het idee dat het dan even er beter in blijf zitten maar heb inderdaad ook een verstelbaar bed voglende keer dus me benen eens lekker omhoog zonder dat ik er moeite voor hoef te doen inderdaad beetje blonT he
Haha ik ga helemaal stuk hier een bladblazer! Ik zie het al helemaal voor me! Nou ik ga lekker mn mandje opzoeken. welterusten dames!
Ik heb het één keer geprobeerd, maar vind het echt a-romantisch! Heb dan ook een beetje het idee dat ik mn vriendje alleen maar gebruik als 'dekhengst' ofzo
Nee, ben er niet expres voor blijven liggen na de seks.... we waren ook nog niet echt bewust "bezig" om een kindje te krijgen. Het was gewoon heel snel raak bij ons....
ik blijf ook altijd liggen..maar zodra mijn vriend zijn ding eruit haalt..(sorry voor de details) dan loopt alles er meteen uit.. hoe houd je het op dan?
Ik blijf ook elke keer even liggen (kwartier ongeveer, maar soms ook korter of juist langer), meestal met mijn billen op het bovenbeen van mijn vriend. Misschien een beetje raar, maar dan blijft echt (bijna) alles erin en we liggen lekker bij elkaar om te knuffelen en praten enzo. Is nog ontspannend en knus ook. @ sniffy en natassie: Wij hebben ook een bed besteld met verstelbare bodem. Ik verheug me er nu al op, hahaha.
Ik blijf eigenlijk ook altijd liggen soms trek ik me onderbroek weer aan en soms niet. Ik kruip dan lekker tegen me mannetje aan en ga dan lekker slapen