Na het klussen blijven liggen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misz81, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb ik geen probleem mee hoor...ik vind het niet vies en plassen doe ik altijd tijdens het tandepoetsen en hoef ik ook niet meer na het klussen...

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Meestal ga ik na een tijdje ook plassen maar eerst blijf ik liggen. Misschien dat ik vanavind wel een trapeze ga proberen te bouwen en dan op zn kop hangen misschien helpt dat ook haha

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Als ik niet zou plassen erna heb ik de volgende dag of daarna geheid blaasontsteking.

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik blijf liggen... dan plassen en ik douche daarna echt altijd... ;) anders voel ik me niet schoon met dat zweet van me vriend ;) haha en van mezelf :oops: dus wil altidj lekker firs me bedje weer in :) maar blijf altijd voor zolang het lukt even denk hooguit 5 minuten liggen en na knuffelen.... :)

5. ik ga er voor altijd plassen. Anders ben ik bang dat ik zaadjes verlies :oops: en ik wil echt alle kansen grijpen om zwanger te worden zeg maar

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahaha, sorry maar ik moet eerst even lachen om jullie inventieve ideëen! Trapeze...de handstand.

Ik blijf zo'n 5 minuutjes liggen en dan naar de wc om te plassen. Anders krijg ik bijna ZEKER blaasontsteking.
    Hoeveel mensen raken er wel niet zwanger zonder er mee bezig te zijn....Die gaan ook echt niet ondersteboven staan na de seks hoor.

Ik zie het al voor me! haha
    Of een bladerenblazer, dan weet je in ieder geval zeker dat er niets meer uit komt!

7. als je weet dat je mannetje zwakker zaad heeft dan is het juist helemaal niet raar.. dan maak je het de zaadjes wat makkelijker.

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik blijf altijd 10 min liggen en dan idd plassen, anders weer een blaas/nieronsteking dus op doktersvoorschrift ;)
    Vind het trouwens ook een beetje vies na een tijdje, dan ruik je niet meer lekker enzo :D
    Dus ff plassen en een beetje wassen ;)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb een verstelbaar bed. Ik gooi dus mijn voetensteun de lucht in. Is nog ontspannend ook. ;)

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha sniffy dat is een goede...
    domme ikke ik doe altijd moeilijk ;) ja ben beetje gek maar heb het idee dat het dan even er beter in blijf zitten :oops: maar heb inderdaad ook een verstelbaar bed voglende keer dus me benen eens lekker omhoog zonder dat ik er moeite voor hoef te doen inderdaad ;) beetje blonT he ;)

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @natassie: precies, even de ab van het bed pakken en dan die beentjes de lucht in.....

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha ik ga helemaal stuk hier een bladblazer! Ik zie het al helemaal voor me! Nou ik ga lekker mn mandje opzoeken. welterusten dames!

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik heb het één keer geprobeerd, maar vind het echt a-romantisch! Heb dan ook een beetje het idee dat ik mn vriendje alleen maar gebruik als 'dekhengst' ofzo :oops:

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik blijf soms nog eventjes liggen, maar ga meestal toch echt direct plassen en wassen.

15. Anique

Anique Niet meer actief

Nee, ben er niet expres voor blijven liggen na de seks.... we waren ook nog niet echt bewust "bezig" om een kindje te krijgen. Het was gewoon heel snel raak bij ons.... :)

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ik blijf ook altijd liggen..maar zodra mijn vriend zijn ding eruit haalt..(sorry voor de details)
    dan loopt alles er meteen uit..:( hoe houd je het op dan?:(

17. marisss dat heb ik ook behalve 1 dag voor eisprong dan staat je bmm open en kan het er in blijven.

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    okee dank je wel.!

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik blijf ook elke keer even liggen (kwartier ongeveer, maar soms ook korter of juist langer), meestal met mijn billen op het bovenbeen van mijn vriend. Misschien een beetje raar, maar dan blijft echt (bijna) alles erin en we liggen lekker bij elkaar om te knuffelen en praten enzo. Is nog ontspannend en knus ook.

@ sniffy en natassie: Wij hebben ook een bed besteld met verstelbare bodem. Ik verheug me er nu al op, hahaha.

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik blijf eigenlijk ook altijd liggen soms trek ik me onderbroek weer aan en soms niet. Ik kruip dan lekker tegen me mannetje aan en ga dan lekker slapen

Deel Deze Pagina