@Iloiza haha oww het is zo heerlijk.. hup lekker lui gewoon.. pak je afstandsbediening en hup beetjes omhoog hoofdje omhoog.. als je moe bent hup zo naar beneden kortom zalig hoop dat je er ook van gaat genieten haha maar denk het wel het is gewoon luxe vind ik
@ natassie: Dat is het zeker, maar ja. We gingen een bed kopen met nieuwe lattenbodems en matrassen, en ze hadden een geweldige korting van wel 50% op ALLE bodems en matrassen. Ja, toen hebben we maar gekozen voor die luxe!
haha zoiets hadden wij ook... wij hadden zowel met de matrassen als met de lattenbodems 2 halen 1 betalen dus lekker een heerlijk matras genomen kan niet op de naam komen maar is goed voor mensen met rugklachten en inderdaad de luxe.. was nu voor een prikkie dus heerlijk.. is een goede koop let maar op
Ik ben niet blijven liggen altijd hup gelijk naar de wc moet ik ook altijd moet ik zeggen en meestal als ik niet te moe ben word er ook nog even gedoucht....
Ik bleef altijd al wel even liggen om nog na te genieten met mijn vriend. Maar ook bij mij loopt alles er al snel uit en de vlieg ik snel naar de wc. Apart dat bij sommige meiden het er gewoon in blijft zitten... Een stuk praktischer!
Wij liggen meestal zoiezo even na te knuffelen en dan lig ik met mijn billen of een beetje omhoog tegen het bovenbeen van mijn vriend en nu we aan het proberen zijn doe ik ook we eens op mijn kantje liggen en bzzzzzzzz... electrisch de beentjes in de lucht.. \/ Ik ben benieuwd of ik de dag voor of op mijn ei ook merk dat het er beter in blijft zoals bij veel meiden.. nog even wachten..
Je hoeft niet te blijven liggen voor het zaad als je het gewoon lekker vind doen maar je benen omhoog op je zij etc is onzin de zaadjes zijn allang onderweg
op mijn kantje voor de duidelijkheid bedoelde ik mee op mijn kant van het bed en lekker met de benen omhoog.. Ik Weet prima dat het zaad zijn weggetje wel vind, maar met 2 x hernia operatie en vorig jaar trombose been lig ik 9 van de 10 keer met mijn benen omhoog als ik in bed lig.. En nu heb ik zoiets van baat het niet dan schaad het ook niet met de beentjes omhoog.. Dus meestal is het voor de ontspanning.
Je helpt het zaad misschien een beetje ermee. Het hoeft niet persee maar ik vind het zelf wel fijner, een idee dat ik de zaadjes wat help. Het is wel beter als de man slecht zaad heeft, dan help je ze de goede weg op.
je helpt het er niks mee sorry ze klimmen omhoog in je slijm Maar goed iedereen moet doen waar ze zich fijn bij voelen Maar volgens mn gyn zijn het allemaal onzin verhalen,Ook bij slecht zaad (dacht ik nl ook altijd)
Hoi meiden, Ik blijf ook altijd even liggen met een kussentje onder mn kont Baat het niet ,schaad het niet ! Toch ! En dan kijken we meestal samen nog even t.v of we knuffellen gewoon nog even.... En dat het niet echt romantisch is dat vindt mijn mannetje echt niet erg hoor. We hebben er eigenlijk wel lol om,hahaha.... Liefs Tries
Ik geloof er ook niet in dat je met je benen omhoog in de trapeze moet gaan hangen . Als het klaar is zijn de 'winners' toch al onderweg en de 'losers' die lopen eruit Als het 's avonds is dan blijven we lekker liggen en 's ochtends spring ik er meteen uit, of het moet weekend zijn, dan kan ik mn man na het klussen nog wel eens verleiden tot een heerlijk ontbijtje in bed maar dan ga ik dus ook rechtop zitten.
Deze ronde voor het eerst even met een kussen eronder gelegen en zie het resultaat. Ik geloof er zelf niet in maar het is wel toevallig
nou ik blijf ook altijd even leggen hoor. Heb ook altijd een handoek bij de hand voor het geval het gelijk terug komt. Het kan wel zijn dat het 'goede' zaad al onderweg is maar als je gelijk naar de wc ren weet je zeker dat het er weer uit komt.
wat eruit komt is veelal vocht en zaad wat niet goed was juist meteen plassen een blaasontsteking etc ben je nog verder van huis
ik blijft altijd eventjes liggen met een kussentje onder mijn bipsje en dan heb ik het iedee dat ik ze een beetje help en heb trouwens bijna op elke site en gelezen dat je helpt de zaadje in te dalen en gelezen in tijdschriften enzo en gehoord ook nog dus denk dat het wel nut heeft .... groetjes monica