raar vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    :oops: Hallo allemaal,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Soms komt er uit mijn borst een beetje wit vocht. Kan dit iets te betekenen hebben? Ik heb het overigens nog nooit gehad. Wie kan mij helpen. Groetjes lucky ;)

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kwam er via mijn borsten achter dat ik zwanger was hopelijk kom je er snel achter

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
  4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ik heb dat al sins november vorig jaar. op eens kwam er wat vocht uit mijn borst. kleine onderzoekjes gedaan.
    het blijkt dat je lichaam klaar voor is voor een zwangerschap. dat zei mijn HA.

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nou euhm...vreemde redenering van jou HA..sorry, ik heb het al 9 jaar!

Het is na de geboorte van mijn dochter nooit meer weggegaan.

Ik heb dan ook uitgebreide onderzoeken gehad...4 maanden lang.

Het heeft niks te maken met het wel of niet klaar zijn van je lichaam voor een evt zwangerschap, het heeft te maken met het prolactine gehalte dat geproduceerd wordt in je hypofische( dit KAN nadelig zijn voor het zwanger kunnen raken, zeker in combinatie met een zeer onregelmatige cyclus)

Bij mij kwam er na lange onderzoeken uit dat mijn hypofische gewoonweg altijd melk is blijven aanmaken maar gezien de bloedonderzoeken die ik heb gehad en mijn regelmatige cyclus is het iets dat ik voor lief zal moeten nemen en geen invloedt heeft op mijn vruchtbaarheid.

Ik denk in het geval van Lucky, zeker als dit de eerste keer is dat er misschien wel een zwangerschap in zit...Mocht dit nou niet het geval blijken wil ik je aanraden om even een afspraak te maken met je HA.

Succes

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb er ook een beetje last van..... :(
    , maar bij mij heeft het te maken (zegt HA en gyn) met de MK die ik in juli heb gehad.
    Ik denk dat het zoals Ninetje ook zegt te maken heeft met hormonen en niet zozeer met zwanger zijn of niet.

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb het sinds ik met de pil ben gestopt...
    De laatste tijd wordt het wel steeds meer, ik vind het op zich wel grappig... :oops:

8. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. Je gaat er toch gauw aan denken, misschien ben ik wel zwanger, laat ik daar nog maar niet van uit gaan. We blijven het gewoon proberen, groetjes lucky.

Deel Deze Pagina