na het klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Es09, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja, daar heb je ook gelijk in hoor! die borstcrawlen natuurlijk allang richting ei...hihi..ik zie het bijna voor me!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Ik heb erg hard gelachen om jullie verhaaltjes hahaha....ik ren ook altijd met een handdoek naar de wc en kijk dan hoe de boel eruit loopt :):D

Gelukkig heeft dat geen effect op de sterkste zaadjes.

Nu vroeg ik me alleen af of je als vrouw echt dient klaar te komen om zwanger te kunnen raken. Meestal lukt het altijd wel, of voor hem of tegelijkertijd. Maar soms ook niet....wat denken jullie?

Liefs,
    Dreamygirl

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey allen! grappig topic dit!

bij ons ligt er meestal wel een handdoek klaar. zo niet dan worden het mijn sokken ofzo lol, of een zakdoek of boxer. tjah, je moet toch wat? liever een paar viezen spermmmsokken dan mijn lakens om 22u savonds te verversen!!

dan ren ik naar de wc en ga ik daar ook alle restjes uit zitten pompen. kga er nu niet specifiek naar zitten kijken maar zodra ik voel dat het redelijk leeg is ga ik wassen en kruip ik in bed. en ook bij mij gebeurd het wel eens dat ik de volgende dag nog wat verlies.

je kan zo echt wel zwanger worden hoor! ik heb het altijd al zo gedaan en heb toch al een gezonde zoon!

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Dreamygirl: Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af.
    Ik weet wel dat het goed is om "vochtig" te zijn, dan kunnen de zaadjes beter zwemmen en blijven ze langer hangen.

En ik voel dat ik hier een aantal mede "kijkers" heb gevonden!:D
    Ik ga ook net zo lang persen tot er niks meer komt en vertel ook even aan vriendlief hoeveel het dit keer was (meestal vraagt hij zelf: En.....hoeveel waren het er....3.000.000.000?:p)

Wij gebruiken altijd keukenrol.Dan blijf ik 5 minuten liggen (10 minuten haal ik niet, val ik in slaap) en ren dan met keukenrol tussen mn benen naar benee...Haha, je zou het eigenlijk een keer moeten filmen he?hihi.
    De keukenrol ligt altijd in een laatje van mn nachtkastje en ik heb nooit zin om de lege rol weg te gooien....met als gevolg dat ik eens in de zoveel tijd met 8 lege keukenrollen naar de prullebak loop!:$:D

Zo, das mijn verhaal!....

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahah...een la vol lege keukenrollen.. wat we allemaal al niet overhebben voor een goede beurt zonder gesmeer daarna..;)

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

:Dhaha wat zijn jullie lekker bezig! Wij hebben altijd een schone handdoek voor de hand liggen. En daarna zo het wasmandje in. Ik blijf 10 minuutjes liggen met de beentjes in de lucht. En er loopt idd ook altijd nog wel wat uit. Één tip ga niet lachen of hoesten. Dan komt er een hele lading uit:DHeb ik laatst ondervonden.

Volgens mij hoeft de vrouw niet klaar te komen om zwanger te raken. Maar het schijnt wel beter te zijn heb ik ergens gelezen. De precieze reden weet ik ook niet meer. Dit weet iemand anders misschien:(

Doei, doei

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou ik heb ook gekeken hoor na het klussen op de wc.. hahaha wat een interessant gebeuren:p
    Mijn vriend moest keihard lachen toen ik van de wc afkwam en riep: jeeeeetje dat was een hoop :D:D

8. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hahaha leuk he dat kijken..dat zei ik toch al! :p
    zo maken we er ineens een sport van met zn allen :D

9. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hoi Dreamygirl!
    k heb eens gelezen dat het wel ten goede werkt als de vrouw klaarkomt maar het hoeft niet. Wel moet je klaarkomen NA de zaadlozing, anders heeft het geen nut haha. Als je klaarkomt trekt namelijk je baarmoedermond en alle spieren in je vagina samen in de richting van naar binnen, dus krijgen de zaadjes een goeie lift!

Maar je kunt ook zonder klaarkomen zwanger raken gelukkig, anders is er voor mij nooit meer hoop!

10. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

haaaahahahahaha senna!
    hebben we je aangestoken?

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik wou net zeggen!!! Anders is er voor mij ook niet zoveel hoop. Ik kom ook niet zo makkelijk klaar. Dan moet ik echt heeeeeel opgewonden zijn. Maar het gebeurd bij mij niet altijd.

12. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Volgens mij is het niet zo heel belangrijk. Tja het kan ik je voordeel helpen, maar andere mensen worden net zogoed zwanger:)

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik denk nu ga ik het ook eens doen, ik hoor jullie er zo over en dan wordt je wel nieuwsgierig :D

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    als je het zo leest is sex eigenlijk best vies.

wij hebben altijd in het nachtkastje een paar handdoeken liggen en daar leg ik er altijd eentje van onder mn kont nadien.

kheb in een deuk gelegen om hoe sommige het allemaal weten te brengen.

wel fijn dat er hier lekker luchtig en zonder schaamte over gepraat wordt.
    ik dacht eerder ook altijd dat niet veel vrouwen een handdoekje nodig hadden om de zooi op te vangen, maar nu lees ik gelukkig dat ik lang niet de enige ben.

wat ben ik toch weer blij met dit forum.

liefs doris

15. pheeps

pheeps Lid

10 sep 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha ja dat zeg k ook altijd, Trots dat ie dan is!! haha de gek.

wij hebben ook altijd een handoekje liggen naast t bed.

t gebeurt weleens dat er niks ligt, dan gooi ik m in de was en vergeet ik een schone neer te leggen.
    dan zijn we "klaar" en dan kijken we om ons heen en naar elkaar zo van 'ja.. en nu?' haha ik me benen omhoog en hij snel naar de wasmand renne om iets te pakken.. :D
    en ik roepen Vlug vlug! haha

maar meestal blijf k ffies liggen, beetje praten en dromen met hem over de kleine, tot k t zat ben in bed:D

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Dorisn: Vies?? Nee dat ben ik absoluut niet met je eens.. haha, zelfs niet als ik dit topic nalees ;)

@pheeps: haha ja herkenbaar, na het klussen niks bij de hand: Shitttt, benen over elkaar en vriendlief moet dat heel snel naar de badkamer rennen haha

17. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Zoooooooo herkenbaar! Hahaha!!:D

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hier hetzelfde.. nadat mijn vriend is klaargekomen stoppen we eigenlijk meestal wel..

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Hahahaha heeeeerlijk zo herkenbaar!:D

20. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hahahaha,

wat een herkenbare handdoeken-naast-je-bed verhalen.
    ook hier word ook over het algemeen een handdoek gebruikt, heel soms komt het voor dat vriendje lief zijn boxer aan de beurt is, bij gebrek aan een handdoek. ook dan moet ik idd met de benen omhoog wachten tot hij aan komt rennen met dat gene wat door moet gaan als een schoonmaak doekje voor hem en mij :D
    wij hebben meestal sex voor we gaan slapen, en ik plas altijd voor ik naar bed ga, dus plassen na de sex, komt hier niet zoveel voor, wel de volgende morgen gauw naar beneden, rennen naar die wc. mannetje in een deuk:D

zo denk je de enige te zijn die het op deze manier aanpakt, blijkt de merendeel het zo te doen ;)

Deel Deze Pagina