Hier ook een meisje dat heerlijk rustig wakker wordt. ik moest (en moet) er ook erg aan wennen. Ben soms een beetje bang dat ik haar tekort doe. Maar kom er steeds meer achter dat ze het gewoon heerlijk vindt om nog even rustig rond te staren of te spelen met speentje/knuffeltje. Ze laat zich toch wel horen als ze er echt genoeg van heeft. Ik probeer het af te wisselen en in de regel gaat ze pas uit bed zodra ze begint te kletsen. Dan is ze echt wakker en klaar voor de dag.
Nee joh, helemaal niet gek! Zelf vind je het toch ook lekker om wanneer je al wakker bent, toch nog even rustig te blijven liggen...? Ik althans wel, nog even een beetje na dutten. Ik stak net ook even mijn hoofd om een hoekje en ons mannetje lag met zijn handjes in de lucht zijn speen wat rond te draaien en af toe stopte hij hem in zijn mond om er wat op te knabbelen. Toen ik 2 min later weer keek, sliep hij weer.
hier ook zo'n lekkere luilak! die gaat de ene keer lekker met zn knuffels liggen spelen en de andere keer gewoon echt stilliggen. Kan hem vaak ook niet wakker maken en e gelijk uit halen, hij moet echt ff bijkomen en kan hem pas zonder huilen pakken als hij zelf gaat zitten of staan
hier ook het geval, lekker rustig als hij midden in de nacht eens wakker wordt, en niet kan/wil slapen.. kunnen wij wel lekker door slapen
Hier hetzelfde! Mijn zoontje vind het gewoon fijn om lekker te liggen en kan zich ook heel lang vermaken.