na het strippen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kannietwachten, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ok lang getwijfeld of ik het hier neer zou zetten, maar toch gedaan:
    Gisteren ben ik door de gyn gestript, ik had een vinger ontsluiting en de boel was al goed verweekt volgens hem. Toch vond ik het strippen best vervelend, alsof hij er niet goed bij kon/ hij duwde me bijna van die bank af zeg maar :). Maar goed voor ik het wist was het weer voorbij en verder nergens last van gehad, behalve wat bloedverlies. Helaas is er dus niks op gang gekomen.
    Nu heb ik vanaf vanmiddag behoorlijk last van onder. mijn schaamlippen zijn rood en helemaal opgezwollen. Het voelt ook allemaal wat schraal :(. Ik gebruik door het bloedverlies nu maandverband en dat zit ook niet lekker, misschien dat dit er tegenaan schuurt ofzo. Hebben hier meer meiden last van? Kan ik er wat tegen doen? misschien wat vaseline erop ofzo? Ik hoop dat jullie wat tips hebben :D

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik heb er geen verstand van maar ik zou denk als je er iets op wilt smeren sudocreme gebruiken volgens mij kan dat ook geen kwaad

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Strippen is echt geen pretje nee! Mij hebben ze toen 2x gestript en vond t echt zeer doen!! En naderhand zon klote gevoel en idd bloedverlies en schraal! Ik had vanalles geprobeerd maar niets hielp! Succes meid, hopen dat je snel aan de gang gaat!

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Wat ik nog wel eens doe, ik heb zowiezo een allergie voor maandverband. Is op de schamlippen wat wonderpotje smeren van de oriflame, maar dat moet je maar net in huis hebben. Ke kan er ook prima sudocreame of vaseline op doen hoor maar niet te dicht bij de ingang zeg maar haha. Hoop dat het snel op gang komt.

5. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties, ik heb er vannacht inderdaad wat vaseline op gedaan, maar dat lijkt niet echt te helpen. sudocreme heb ik ook, dat ga ik zo eens smeren. Heb vannacht niet geslapen van de jeuk en toch wel dat het zeer doet. Vanmorgen de HA maar gebeld en daar kan ik vanmiddag langs komen, ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, maar omdat het ook zo jeukt, denk ik dat het dat is. Lijkt me geen pretje dat de kleine daar langsaf moet zeg maar, als het 1 bron van bacteriën is..:) pff wat een gedoe zo op het laatst ;)

6. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik heb voor de zekerheid zalf tegen schimmelinfectie gekregen. HA wist ook niet zeker of het wel een schimmelinfectie was, maar neemt het zekere voor het onzekere. Moet zeggen dat de ergste pijn alwel weg is en dat pas na 1x smeren. Ben toch blij dat ik gegaan ben. morgen weer naar de gyn, hopelijk is alles nog steeds goed met ons ukkie en kunnen we een datum prikken voor inleiden; einde is in zicht!

Deel Deze Pagina