Ik heb nog helemaal geen voorstelling van het kindje dat er bijna is. Bij de vorige twee ook niet, maar toen ze er waren dacht ik: ja dit klopt. Nu denk ik daar vaker aan en het voelt nu echt weer, misschien zelfs nog meer, als een mysterie... Hoe zou het gezichtje eruit zien? Ik ben zo ontzettend benieuwd, welke combinatie van genen is het geworden Hebben jullie wel al een voorstelling?
nee ik heb echt geen idee.. ik ben zelf blond met blauwe ogen en mijn man is juist donker. dan heb ik nog 2 zusjes met rode haren, dus het kan echt alle kanten op hier Ik ben wel echt heel erg nieuwsgierig, nog heel eventjes en dan weten we het! Wel heel leuk om te lezen dat je bij jou 2 kinderen echt iets had van; ja dit klopt!
Helemaal een beeld van je kindje vormen is natuurlijk onmogelijk. Maar ik verwacht wel 1 ding te herkennen; het neusje! Bij mijn man in de familie hebben ze allemaal dezelfde neus, heel subtiel maar toch herken ik mensen er aan. En zowel mijn dochtertje als haar nichtje hebben m ook allebei! Sterke genen dus, vandaar dat ik verwacht die ook bij onze tweede uk te gaan zien...
Ik heb idd ook nog totaal geen voorstelling van onze meid. Hoe zal ze eruit zien, hoe zal haar karakter zijn? Ik ben ook zooooooo benieuwd. Als je kijkt naar mijn broer en ik, wij zijn allebei toch zo verschillend. Vind het nog spannender maken hoe deze baby zal zijn tov onze zoon Toch nog iets spannends om naar uit te kijken
Ik had het mijn zoontje totaal niet. Nu wel, dat komt denk ik omdat ik er van uit ga dat ze op mijn zoontje zal lijken.
Ik heb geen idee. Misschien komt dat nog, ben pas ruim 19 weken zwanger. Ben wel ontzettend nieuwsgierig. Gaat hij op mij lijken, of op mijn vriend? Of, wat ideaal zou zijn, is hij gewoon een combi van onze beste (mooiste) onderdelen? Nog 20 weken geduld, en dan zullen we het weten. Denk wel dat hij misschien de neus van mijn vriend krijgt. Zijn moeder heeft dezelfde neus als hij, echt een familietrekje.
Hihi heb hetzelfde... Kan me echt geen voorstelling maken. Mijn man en ik zijn ook totaal verschillend. Hij behoorlijk grof, donker haar, ik een fijn gezicht, blond en lichte ogen. Kan ook weer alle kanten op. Dan denk ik ook zal ze op dr broertje lijken? Of juist weer heel anders haha. Wel grappig, ik word wel steeds nieuwsgieriger!!!
Ik heb bij mijn zoontje met een week of 32 een pretecho laten maken en dacht dus dat hij er zo uit zou zien. En dat hij donkere haren zou hebben, omdat ik donker was en mijn man nu ook (maar als baby blond). En hij was blond, heel licht blond! En veeeeel mooier dan op de echo, prachtig. Ook mooier dan ons twee als baby's trouwens haha dat was ook best een opluchting Nu denk ik weer dat het kindje donkere haren zal krijgen, maar word vast weer blond. Man's genen zijn duidelijk sterker
Ik denk dat deze baby erg op onze dochter lijkt. Alleen ik en mijn dochter hebben bruine ogen. Mijn man juist fel blauw. Op de een of andere manier heb ik het idee dat deze baby blauwe ogen krijgt. We wachten nog wel 10 weken af.
Onze 2 oudste waren precies 2 dezelfde. toen ik vorig jaar was bevallen was dat ook het eerst wat me opviel. Nu heb ik dus echt het idee dat ik straks weer zo een zelfde kindje krijg of juist het tegenovergestelde.
ik heb al een 3d echo gehad dus een beetje een beeld, de baby lijkt op grote broer, zelfde neus,mond,voorhoofd..zus is een totaal andere.