hallo dames ik heb een vraagje .na het vrijen blijf ik meestal 10 minuten liggen en dan sta ik op ga ik gelijk douchen. en dan was ik me ook daar beneden .is dit erg . ik ben al twee een half jaar bezig . en ik vroeg me ineens vandaag af of het daardoor zou komen dat ik niet zwanger raak. ik hoop dat ik veel antwoorden krijg .alvast bedankt.
na 10 minuten zijn de meeste zaadjes allang naar binnen gezwommen. ben je al is bij de dokter geweest (lijkt me eigenlijk wel) dus door het wassen kan het lijkt mij niet komen dat je nu nog niet zwanger bent
jah ik ben ook naar de dokter geweest en die zei dat verschijnelijk geen eispron heb. maar dat is een jaar geleden .ik heb clomid geslikt en dat hielp niks .ik ben nu even gestopt met alles .ik hoop dat het ooit op een natuurlijke manier gebeurd.
Weet het natuurlijk ook niet zeker, maar kan me haast niet voorstellen dat het komt doordat je na 10 minuten gaat douchen. Volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor. Succes!
Ik ben een echte schijterd.. ik blijf altijd een half uur liggen en ga zeker niet de eerste paar uur douchen of plassen
Ja. Ook zonder eisprong wordt je ongesteld. Je bm maakt zich nl elke cyclus klaar voor een eventuele bevruchting zodat het eitje kan innestelen. Dit gebeurd onafhankelijk van wel of geen eisprong. Wanneer er na een bepaalde tijd geen eisprong is geweest of wel een eisprong maar geen bevruchting, breekt het slijm van de bm weer af en gaat door de vagina naar buiten. Dit is je menstruatie.
Hahaha... dat deed ik ook. Maar onze vrijpartijen waren meestal 's avonds vlak voor slapengaan, dus is wel handig. Lief legde ook altijd kussentje onder mijn billen....
Je hoeft echt niet te blijven liggen hoor... die dingen zwemmen zo snel dat je gerust naar de wc kunt gaan/douchen enzo
haha ja ik blijf meestal ook zo lang mogelijk liggen terwijl ik dondersgoed weet dat het geen nut heeft...
ja hier ook hoor...blijven liggen en veroer je niet met de benen omhoog en kussen onder mn derrière Baat het niet dan schaadt het niet zeg ik altijd maar
Het is een fabeltje hoor, je hoeft echt niet te blijven liggen. Ik sta ook meteen op, ga wassen en plassen. En in de eerste ronde zwanger! Groetjes Miep
het kan wel zeker schaden het is ongezond om niet effe te gaan plassen na sex want het verhoogt de kans op een blaasontsteking en het is gewoon bewezen dat het geen enkele zin heeft.
Tja kan.. ben al 17 maanden lang niet naar de plee gegaan na het vrijen.. heb nooit blaasontsteking. en waar is dat bewezen dan?
Is door de gyneacoloog mij verteld dat dit na onderzoek is gebleken en dat het meer mentaal is als dat het werkelijk nodig is. En ja qua blaasontstekingen ben jij dan een van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig vrouwen die daar geen last van heeft, maar dat maakt je meer de uitzondering als standaard.
Tja niet nodig of nutteloos is wat anders natuurlijk. het is vast niet nodig, zonder word je ook wel zwanger.
Idd. Was ik er vergeten bij te melden. Vaak wanneer er geen of zelden een eisprong plaats vindt heb je vaak een onregelmatige cyclus. Aan de andere kant. Wanneer je onregelmatige cyli's hebt hoeft dat nog niet te betekenen dat je geen eiprong hebt. Overigens, ik ga ook altijd plassen na de daad. Anders heb ik geheid een blaasontsteking te pakken
Eigenlijk wel raar. Een blaasontsteking word veroorzaakt door bacterien. En het sperma komt toch niet in je urinebuis ? hoe kan je dan een blaasontsteking krijgen ?
Er kan dus wel sperma in je urinebuis terecht komen. Door het op en neer pompen. Of ga maar es op je buik liggen met je muts vol sperma. Loopt het zo langs je urinebuis. Al is het maar een ietsjepietsje dat kan al een ontsteking veroorzaken. Tis echt niet uit de duim gezogen. Vraag ut maar aan elke gyn. Of zelfs een beetje goede HA zal het je vertellen.