neg. ovulatietest. banner: meest vruchtbare dag ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tanja8, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik moet even toch maar wat neerleggen hier..

Ik heb altijd een hele regelmatige cylcus van 28 of 29 dagen nooit langer of korter..
    En deze maand die ik ovulatietesten en nu was ie eergister, gister en vandaag heeeeel licht.. dus niet positief..
    maar... vandaag zou mn meest vruchtbare dag zijn!
    Ik heb al eerder ovultietesten gebruikt en toen was het wel gewoon positief op het goede moment zeg maar..

Ik snap dr nix meer van hoor...
    Raar lijf!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De ovulatietesten geven de waarheid aan. niet de cyclusbanner van internet. Overal staat dat 14 dagen voor je ongesteldheid, de eisprong is. Dit blijkt echter niet waar te zijn, dit kan namelijk varieren van 10 tot 16 dagen ervoor (misschien ook nog wel langer of korter). dus gewoon doorgaan met de ovulatietesten. Dan zie je vanzelf wanneer je eisprong ongeveer is.

3. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Ik gebruik de ovutesten van CB. De digitale. Die met de smileys. Als je een rondje hebt, geen vruchtbare dag. Als je een smiley hebt, is het de vruchtbare dag.Ik vind die echt heel makkelijk in gebruik. Misschien wel iets duurder maar wel overzichtelijk. En die banner is gewoon handig om beetje in te schatten wanneer je eisprong zou kunnen zijn. Succes!

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ja ik vind de clear blue idd wel aan de dure kant. Ik vind het vooral raar omdat die andere maanden het wel gewoon rond dag 14 was..
    nou ja gewoon lekker soor klussen en dan zien we het wel:D
    bednakt in iedergeval!

5. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik heb het ook gehad, ik heb mijn ei ook altijd op dag 15, nu had ik op dag 17 nog geen ei, wij hebben ook goed doorgeklust, maar ik heb geen idee wanneer mijn ei nu was

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Nou doe ik net een zwangerschaptest... en verschijnt er een heeel licht lijntje :confused:
    Nu begrijp ik d'r helemaal niets meer van!
    Ik ga zo nog maar ff naar de kruitvat om een test te halen...

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mmmm, vreemd. Als dat waar is zou het natuurlijk helemaal te gek zijn. Welk merk heb je gebruikt?

Laat het even weten, ben nu erg nieuwsgierig! Ik duim met je mee......

8. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik heb die test van de site gebruikt mate care dat dunne dingetje..
    ik ga woensdag nog maar eens testen... idd vreemd..

Deel Deze Pagina