Hallo Dames, Eigenlijk durf ik dit niet zo goed te vragen, maar ik doe het toch omdat ik anders er nooit uit ga komen Na het vrijen komt er bij altijd iets wits uit..ik weet ook niet wat het is...kan het sperma zijn of is het gewoon afscheiding. Dit gebeurt best vaak en ik ben bang dat de zaadcellen niet op de plaats terecht komen waar ze thuis horen. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen en meer informatie geven. Alvast bedankt, Alina
hai alina, ik denk dat het gewoon sperma is hoor.. En dat heeft iedereen hoor.. Kijk anders even onder de topic hoelang blijven liggen..
Hoi Alina, maak je geen zorgen, het is inderdaad wel sperma, maar meer het vocht. De zaadcellen zijn dan al lang en breed op de plek waar ze moeten zijn. Groetjes, Jaycey
Bedankt voor de antwoorden. Dat betekent dus dat de zaadcellen gelijk op de plaats komen waar ze horen. Wat er daarna uitkomt, is zeg maar vocht en sperma. Ik was altijd bang dat ALLES er gelijk uitkwam. Ik dacht dat ik door deze reden niet zwanger werd. Ben wel gerustgesteld nu.... bedankt
Wees maar niet bang dat de zaadcellen er allemaal uitlopen hoor het gros is dan allang onderweg naar de baarmoeder. Je hoeft je helemaal niet druk te maken dat je hierdoor niet zwanger word, ik denk dat bijna alle vrouwen (als het niet al allemaal is) dit witte vocht heeft na seks. Ik heb het zelfs nog een paar dagen er na.
Bij mij was het ook altijd zo en ik was in drie rondes zwanger. Weet je, er komt best een grote kwak uit en als dat allemaal je baarmoeder in zou moeten gaan, nou, volgens mij zou je dan dagen daarna nog van alles verliezen.
Gelukkig maar dat het normaal is. Ik ben al getrouwd sinds juli 2004 en heb alleen de eerste maand de pil gebruikt. Omdat mijn man in het buitenland woonde en ik in NL, zijn we in 2 jaar tijd ongeveer 5 weken in totaal bij elkaar gebleven. Hij is nu sinds maart 2006 in NL. Dit betekent dat we actief aan het klussen zijn sinds 4 maanden, (alles inhalen toch? )hahaha Ik hoef me toch geen zorgen te maken, waarom ik nog steeds niet zwanger ben???
als je na een jaar nog niet zwanger bent, kan je bij de dokter langs gaan. en dan nog hoef je geen zorgen te maken..
Kijk ter geruststelling maar eens in de NOD-lijst. Daar zie je precies hoe lang iedereen al bezig is om zwanger te worden. Vier maanden is echt nog niet zo lang hoor (al voelt iedere maand dat het niet lukt natuurlijk als een maand teveel, dat weet ik ook wel). Geniet van het inhalen, Alina, en maak je niet teveel zorgen. Belle.
hihihi We genieten zeker wel van het inhalen. Als het aan manlief zou liggen, zou het elke dag wel feest zijn! En we zijn een tijdje geleden naar de HA geweest en hij heeft mijn man voor onderzoek naar het ziekenhuis gestuurd om een zogenaamd 'sperma-onderzoek' uit te laten voeren. De HA zei dat het verstandig was om eerst mijn hubbie te onderzoeken en daarna pas te beginnen met mij. Ik ga deze week een afspraak maken en misschien kunnen we volgende week langsgaan. Heeft een van julie ervaring hiermee?? Alina
dat weet ik ook niet. De HA stuurde ons tijdens de eerste bezoek gelijk door naar het ziekenhuis voor sperma-onderzoek.
nou mijn dokter zei dood leuk dat ik pas bij haar kon komen als ik 6 maanden niet ongi werd.. zit nu al op maand drie sinds het stoppen van de pil.. en de meeste doklters willen pas wat doen na een jaar
ik probeer al sinds maart 2006 actief zwanger te worden, maar heb de huisarts verteld dat ik sinds juli 2004 getrouwd ben. De periode hiertussen was mijn man in het buitenland en zijn we maar 5 weken bij elkaar geweest. waarschijnlijk heeft hij dat er ook bij opgeteld en denkt ie dat we 2 jaar actief zwanger proberen te worden....
In principe ben jij dus al 3 maanden overtijd en de HA heeft je nog steeds niet doorverwezen?? raar hoor
Na het stoppen met de pil, kan je ongi 6 maanden uitblijven.. heet ontpillen. Dus nog 3 maanden wachten