Hallo ik had met koninginnedag mega buikpijn en dat weekend is mijn buik echt gegroeit. dus ik heb eventjes een mooi zwanger buikje gehad. maar vanaf afgelopen weekend issie weer plat. ik kan zelfs mijn ouwe broeken weer aan die ik na koninginnedag toch echt niet meer aan kon. dat met koninginnedag mijn baarmoeder is gekanteld ok........maar dat ie dat nu weer heeft gedaan...... wat kan dit zijn.....ik maak me wel een beetje zorgen ik voel me ook helemaal niet meer zwanger eigenlijk....... alles symptomen zijn verdwenen net als mijn buikje
hoi, symptomen zeggen niets over het wel of niet in orde zijn van de zwangerschap. Alleen als je helderrood bloedverlies hebt met krampen, dan heb je kans dat het misgaat. Het is vaak zo dat je door de hormonen een poos een heel opgezet gevoel kan hebben, en dat je buik ook letterlijk opzet doordat de hormonen de darmen beïnvloeden. Dat kan weer overgaan. Daardoor verandert ook de baarmoeder van positie. Niet iets om je druk over te maken. Als je je wel zorgen blijft maken, bel dan je eigen verloskundige en vraag of je even tussendoor op het spreekuur mag komen om het hartje te beluisteren. Mirjam