ik vraag me even af... onze zoon slaapt nu nog in ledikantje maar die gaat binnen kort naar de babykamer. hij krijgt dan een peuterbedje van de ikea. ik heb nu op het ledikantje een zeiltje moltonhoeslaken en een gewoon hoeslaken. maar hoort dit ook zo bij het peuterbedje? en zijn er dan ook molton hoeslakentjes te krijgen bij de ikea? kan ze niet bij de leenbakker ofzo halen omdat die matrasjes groter zijn!
precies de reden waarom wij niet voor een ikea bedje zijn gegaan zeiltje, moltonhoeslaken en een gewoon hoeslaken heb ik ook met een junior dekbedje
ik heb geen peuterbed, maar een meegroeibed. Ik heb dus gewoon beddegoed gekocht voor een 1 persoonsbed. Dat stop je onder het matras en je merkt er niks van, het matras komt niet omhoog ofzo en geen bobbels. Ik heb eerst een moltonhoeslaken (o en een plaszeiltje, alleen bij de billetjes) en dan een gewoon hoeslaken en dekbed.
mn dochter heeft echt zo'n hekel aan dekens xpres een junior dekbed de lengte van een 1 persoon dekbed kun je idd wel kwijt onder het matras maar t is ook breder natuurlijk maar goed jij hebt een meegroei bedje dus die kun je ook 1 stukje groter maker hoeft niet perse 2 stukjes dacht ik toch ? ik heb gerekend dat ze toch wel tot een jaar of 6 in het junior bedje past dus nog 3 jaar voor t ledikant had ik eerst een gewone katoenen deken ...daarna een dekbed nu dus weer een junior dekbed en dan strakkies een 1 persoonsdekbed maar aan de andere kant we hopen hier nogsteeds op een tweede kleintje... die krijgt t dan weer van zijn/haar zus ik heb het dekbed van de prenatal voelt aan als dons maar is t niet is warme regulerend ....was geloof ik 45 euro ze slaapt er nog niet in trouwens ze krijgt de nieuwe kamer voor dr 3e verjaardag
ik heb ook een meegroeibedje van de Ikea. Ik heb zelf een hoes extra gemaakt voor om het matrasje en daar dan het bijhorende matrashoes weer omheen gedaan. heel simpel met een ritsje... (kan ook klittenband, is nog makkelijker te naaien)
Hier matras, plaszeiltje en dan hoeslaken... Das alles eigenlijk... Oh en een peuterbedje 150 x 70, dus wel gewoon hoeslaken bij leenbakker... En dekbed + overtrek van de Hema...
Ik heb een meegroeibedje van de Ikea en staat op de kleinste stand zeg maar. Heb er een peuterdekbedje van de ikea op liggen en om het matras wel een 1 persoons hoes.
Ik heb ook een peuterbedje van ikea. ik heb er een matras beschermer op liggen, molton en hoeslaken allemaal van ikea edit: dekbed is wel gewoon voor een 1 persoonsbed
dus die molton hoeslakentjes zijn gewoon bij de ikea verkrijgbaar? en ik had dus inderdaad voor een 1 persoonskinderdekbed gekeken bij de leenbakker.. maar heb dekbedovertrekjes van de ikea dus dat past dan toch niet? ik ben niet van plan dit bedje lang te gebruiken over 2.5 jaar wil ik de volgende dr op hebben en dan de oudste een groot bed geven. maar ik weet op dit moment even niet meer wat nu dus handiger is..
ja, je kan hem idd ook eerst 1 stukje groter maken, maar ik heb al zo'n klein mupke, dat ik dat toch nog te groot vond. Hij staat nu op de kleinste stand en dan is die net ietsjes groter dan het ledikant. Hij kan nu nog 2 standen groter, eerst zo groot als een peuterbed en dan als een 1 persoonsbed.
Ik heb geen zeil erin, nooit gehad ook. Dat is te warm, en toen hij baby was mocht het niet eens. Gewoon een molton hoeslaken, een hoeslaken, en een dekbed met overtrek erop.
ik heb een onderlegger van dry nites daarover een dikke badhanddoek daarover een molton en hoeslaken en dan gewoon een dekbed met overtrek en dat dek ik verder gewoon normaal op. niet kort ofzo. hij kruipt steeds naar boven. dus hij ligt steeds met zijn hoofd tegen de rand bovenin. waar ik de babydeken om gedaan heb stevig onder het matras en een tochtrol ertussen. ik hoor nu nooit meer kaboem en gehuil net als in het babyledikantje toen. onderin heb ik knuffels staan. hij heeft trouwens een normaal 1 persoonsbed met 3 opstaande zijkanten. ( is de onderkant van en stapelbed geweest.)
ik heb net voor proef even het bedje in elkaar gezetn om te kijken of t allemaal een beetje "voegd" (heb hem zelf gemaakt) ze vind hem zo mooi twijfel even of ik hem nu al op dr kamer zet maar moet eigenlijk nog een lat van het voeten einde schilderen dus wacht toch nog even tot dr verjaardag matrasje past mooi en heb even dr dekbed met hoes dr op gelegt om te kijken hoe t staat ben best trots op mezelf ik zal even een foto plaatsen dan kunnen jullie hem zien staat in mn album