Sinds 2012 heb ik een spiraal, daarvoor altijd de pil gebruikt. maar ivm migraine was het plaatsen van een spiraal een betere oplossing volgens de dokter omdat de pil juist meer hoofdpijn gaf voor mij. In maart 2015 heb ik mijn spiraal laten verwijderen omdat wij graag een kindje willen. Na het verwijderen van mijn spiraal wordt ik onregelmatig ongesteld, de ene keer duurde het 3 weken, en de andere keer 6... maar komend weekend zit ik nu al op 12 weken!! 9 april ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Ik ben 2 weken geleden naar de H.A geweest en heb dit besproken. Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog en heb donderdag 7 juli een afspraak! Ik doe om de 2 a 3 dagen een test en het blijft negatief! Wel heb ik het gevoel alsof ik symptomen heb.. veel plassen, moe, misselijk, hoofdpijn, weinig eetlust, emotioneel. Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen.. Ik vindt 12 weken lang geen menstruatie en een negatieve test nog al vreemd! Ik ben bang dat er iets mis is??
Hoi Jessi92, sorry voor de late reactie. Ben je van de gyn wat wijzer geworden? 12 weken geen menstruatie is inderdaad een lange tijd. Zeker als je kinderwens hebt. Wellicht geeft de gyn je een medicijn om je cyclus op te wekken. Al zal hij wellicht eerst bloed laten prikken om zekerheidshalve je hcg te bepalen. Ik hoop dat je wat houvast hebt gekregen van de gyn. Groetjes Brigitte