Maar hij blijft toch niet lang meer op het kleed zitten daar waar jij hem neerzet/ neerlegt. Dus de kamer moet toch op korte termijn volledig kindveilig worden gemaakt. Ik zou er al mee beginnen, een baby/dreumes/peuter moet de hele dag vrij kunnen bewegen in de woonkamer, zonder dat jij er constant naast moet staan of hem ergens in moet zetten. (want met 1 jaar kan dat ook al niet meer en dan?) Dus voor de televisiemomentjes zou ik hem even naast je op de bank zetten, of anders even in de kinderstoel (ondersteund). En verder toch gewoon op de grond. Kruipen, optrekken, lopen enz.. dat leren ze allemaal op de grond, dat is de basisplek voor een baby > 6-7 mnd.
Hier ook een schommelstoel als ze niet in de wipstoel wilt hihi is net hetzelfde alleen schommelt het en deze kan geluid maken en er hangen 2 knuffeltjes boven.
(Krijg een beetje de kriebels van de opvoedtips.. Vraag alleen om een stoeltje..... Hij gaat de kamer al door. Ik heb inmiddels al een stoeltje gevonden waar hij zelf op kan gaan zitten bij de bank...)