HEy dames, Normaal gesproken doe je voor het zingen de kerk uit maar bij ons ging het ff andersom. We wilden ff wachten met zw worden omdat mijn schoonmoeder ernstig ligt maar. Dus nu ging het na het zingen de kerk in. Nu was dat wel rond mijn eisprong en nu ben ik al een paar dagen misselijk.Mijn borsten worden weer gevoeliger. Het zal toch niet zo zijn dat ik weer zw ben door een beetje na vocht. Ik ben wel super vruchtbaar. Hoe groot denken jullie dat de kans is dat ik toch weer zw ben. P.S. als het zo is dan ben ik erg blij hoor maar we gingen er niet speciaal voor klussen.
Ik acht de kans zeer groot! Na het zingen de kerk in is natuurlijk niet echt een betrouwbare anticonceptie evenals voor het zingen de kerk uit Ik denk zelfs dat na het zingen de kerk ingaan onbetrouwbaarder is dan andersom... Er zit niets anders op dan testen...
ha ha speentje ik was er ook al bang voor. even voor de duidelijkheid gebruik geen condoom ivm vroegere operatie bij mijn man, vandaar. En als het gebeurd dan gebeurd het en ben ik ook wel heel blij en weer spannend want ik ben vorige maand gecuretteerd. Maar ik ga pas testen als alles met mijn schoonmoeder achter de rug is.
"Voelt zich heel dom", maar na het zingen de kerk in is dat uberhaupt een anticonceptiemethode? En zo ja, hoe werkt dat dan?
Hahaha niet echt betrouwbaar nee Moest wel een beetje lachen om jouw theorie. Sterkte met je schoonmoeder.
zit al een tijdje met deze vraag: en eigenlijk snelly beschrijf jij eigenlijk ook mijn vraag.wist alleen niet hoe ik hem moest stellen. beetje ongelukkig maar ook deze maand 1 of 2 dag voor mijn eisprong gebeurde ongeveer hetzelfde ook bij ons, daarna geen sex meer gehad omdat mijn man weg moest voor zijn werk wij willen heel graag ons eerste kindje, eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat je ook zo zwanger zou kunnen worden maar als ik zo lees kan dat dus wel?? heel veel anders dan anders voel ik me niet, moe en met vlagen wat gevoelige tepels maar af en toe denk ik dat het me ook tussen de oren zit omdat je zo graag zwanger wil worden. afwachten dus....
Hoi dames, Mooie beschrijving, na het zingen de kerk in haha. Na mijn miskraam van vorig jaar, gebruikte ik ook de methode VOOR het zingen de kerk uit. Ik weet dat het bij mij echt wel helpt. Tijdens mijn huwelijk met ex-man deden we altijd deze methode, ook al werd gezegd dat we geen kinderen konden krijgen op natuurlijke basis. Nu dus met mijn vriend, had ik meteen door dat we op een verkeerde dag geklust hadden, ik wilde niet zwanger worden, maar na de daad kwam ik tot de conclusie dat het net de 14e dag van mijn cyclus was. En mijn gevoel zei me dat het meteen raak was, wat ook de maand erop bevestigd werd. Dus het is wel een veilige methode als je maar allert bent
@ Nathazzz: Is helemaal niet dom hoor je moet maar net dat gezegde kennen. Normaal gesproken ga je voor het zingen de kerk uit dus voordat je man klaarkomt gaat ie eruit.( wel een beetje raar om er zo over te praten ha ha). maar bij ons ff andersom dus mijn man was klaargekomen en daarna erin maar hij was blijkbaar nog niet helemaal klaar ha ha. @Vlinderss: heb ook een tijdje zitten denken hoe ik het nou het beste en een beetje humoristisch kon formuleren.Maar voor jou ook erg spannend dan we moeten maar afwachten. @ Sandra: Dank je Vandaag nog steeds misselijk en nog erger, ik reageer heel snel met misselijkheid en het voelt echt zw na 4x zw te zijn geweest weet je het al heel snel. Maar niks is zeker zeker niet met deze tijd. Over een week weten we of we ongie worden of niet ha ha
Klinkt misschien heel stom, maar het enige waar ik over nadenk: dat een man zin heeft om NA het zingen nog de kerk in te gaan... haha! Voor het zingen de kerk uit-principe, dat snap ik heel goed ( zelf trouwens zo 1,5 jaar sex gehad, nooit zwanger geraakt, ook al is er wel een kleine kans) maar NA het zingen de kerk in... hmm... oke! Haha
HA HA Suzannes ik snap dat het raar klinkt maar het was niet bewust gegaan ha ha.Maar hij was al onderweg zeg maar, maar hij redde het niet helemaal droog ha ha ha snappie. Door bepaalde situatie hebben we niet veel tijd om te klussen en als het ervan komt is de druk op de ketel zo groot ha ha. ha ha ha wat een onderwerp he
hey shelly bedankt voor je reactie, vindt het nou wel spannend worden omdat ik dacht dat er dan geen kans was om zo zwanger te worden maar net wat je zegt afwachten dus... ga niet voor mijn NOD een test doen ben bang voor teleurstellingen. jij ook nog succes met afwachten!
Zowel voor als na het zingen de kerk uit lijkt me niet echt betrouwbaar nee Voorvocht bevat ook gewoon spermacellen (al is het veel minder) dus je kan gewoon altijd zwanger raken