Hee dames, Heb afgelopen zondagavond een miskraam gehad, met vijf weken zwangerschap. Had erg veel krampen en bloedverlies met stolsels, sommige ook echt groot..... Nu weet ik dat je in principe wel direct weer zwanger kan worden na je MK maar hoe zit dat precies? - Moet je de dag van de MK, als eerste ongidag rekenen? - Hoelang bloed je ongeveer? is dit hetzelfde als een normale ongi? of langer... - Is je cyclus nog wel een beetje te vergelijken als voor je MK? of in de war? - Wanneer zal het HCG uit je bloed zijn? - Kan ik weer beginnen met ovutesten? of zullen deze het resterende HCG in mijn bloed oppikken? Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt? Heb dit onderwerp ook al bij topic miskraam gepost, maar wellicht zijn er hier ook dames die helaas een miskraam hebben meegemaakt. Graag zou ik jullie ervaringen hierover horen... We willen heel graag weer snel opnieuw zwanger worden! Alvast bedankt!
he bah blike...wat erg voor je! Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dus kan er ook niet zoveel over te zeggen. Kan alleen maar voor je duimen dat je snel weer zwanger bent!!!
Hallo Blike, Wat erg voor jullie!!! Hoop voor jullie dat deze ellende snel voorbij is... Ik heb zelf afgelopen juni een miskraam gehad van 5 weken. daarna ben ik in juli ongesteld geworden en toen in augustus helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van 5 weken gehad. Dit was allemaal erg heftig... Ben na de mk 1x heftig gaan vloeien met stolsels en dat duurde ongeveer 10 dagen. Heel veel sterkte en succes... Gr. mama van dani
Hee, allereerst: wat vervelend voor je! ik heb een miskraam gehad met 7 weken en een paar dagen. Bij mij was het een missed abortion, dus ik heb pillen moeten krijgen om het af te stoten. Ik heb 5 dagen gevloeid nadat ik het vruchtje was verloren. Wanneer je weer ongesteld wordt is heel wisselend. Bij "Miskraam" staat een polletje. de meesten "gewoon" tussen de 4 en 5 weken. Een enkeling iets langer. En ik wacht nog steeds.... zie mn banner, maar goed, ik had daarvoor al vreselijk lange onregelmatige cyclussen. Wanner het HCG uit je bloed is durf ik niet te zeggen. Ik voelde me een week na de miskraam echt niet meer zwanger maar ja, dat zegt niet alles. Misschien een zwangerschapstest doen om te bepalen? Succes!
durf eigenlijk nog geen zwangerschapstest te doen... Ben er toch bang voor dat deze nog positief is en ik me dan vanalles in mijn hoofd ga halen... Misschien dat ik dit weekend even een zwangerschapstest ga proberen... Voel me trouwens niet zwanger, eigenlijk niet gevoeld ook... maarja het was ook nog maar zo pril Vervelend voor jou dat je nog steeds wacht op een eisprong meid Gaat weer een lange cyclus worden... hoop dat je eitje snel springt!!