na hoe lang geen trek meer in sigaret?

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier nu bijna 2jaar gestopt en eigenlijk nooit meer trek in een sigaret vind het ook ontzettend stinken.

Maar super dat je gestopt ben

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben ook gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Ik heb er nog steeds wel dagelijks trek in. Maar voornamelijk op de stress-momenten waarbij de baby soms even slechte zin heeft en maar blijft huilen om niks (komt gelukkig niet al te vaak voor) en mijn vriend zich gedraagt als een .... ;)

Dan bedenk ik me dat ik een pakje sigaretten kan kopen, het verstoppen in de schuur bij de wasdroger en soms even buiten huil/zeurafstand in een rustige stille ruimte kan roken zonder dat ik op mijn lazer krijg dat ik weer rook.

Alleen weerhoud ik mijzelf op het moment dat ik de gelegenheid heb om sigaretten te kopen. Dus het zal wel bij dagdromen blijven - of het moet wel zo erg de spuigaten uitlopen.

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik heb 3 volle dagen trek gehad. Niet geslapen van ellende. Ik ben zo blij dat ik er vanaf ben! Ben nu 2 jaar gestopt en heel soms heb ik er nog wel zin in hoor. Ik denk 1x per maand, op de zwaarste dag van mn ongi. Maar... dan bedenk ik me dat ik altijd loop te vloeken op mn vriend, moeder en schoonouders. Die roken vrij veel, en ik krijg er heel erge hoofdpijn van. Dus voor mij nooit (ja ik zweer het. NOOIT!!) meer sigaretten en die dwang. Voor mezelf, maar ook voor mn meisje. Die komt nergens waar binnen gerookt word!

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij.deze zs ongeverr een week zo'n nepsigaret gehad. Een wegwerpzondet teer en zonder nicotine. Hij ligt nu ergens te liggen. Keek er na een paar dagen al niet meer na om

Deel Deze Pagina