Kado voor zwangere vriendin (bijna bevallen) in verbintenis met haar overleden mama.

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar een kado voor een lieve vriendin van mij die haar moeder anderhalf jaar geleden is verloren. Ze is eind december uitgerekend. Ik organiseer haar babyshower en zou haar iets willen geven wat (gevoelsmatig) in verbintenis staat met haar mama. Begin dit jaar hebben we een kistje laten beschilderen met van alles daarop m.b.t. haar moeder en daarin allerhande geluksgebeuren en foto's gedaan. Nu ben ik opzoek naar iets dat echt in verbintenis staat met de komst van haar baby, moederschap en haar eigen overleden moeder. Hebben jullie enig idee wat ik haar kan geven?

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Misschien een mooi, geschikt fotolijstje waar je 2 foto's in kan doen. Daar doe je er alvast eentje van haar moeder in (als je die beschikbaar hebt) en vlak na de bevalling kan ze er zelf eentje van haar kindje in doen.

Wel lief dat je dit wil doen voor haar.

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Een dubbele fotokader met aan de ene kant een foto van haar mama en aan de andere kant eventueel een foto (als ze die heeft) van haar ongeboren kleintje in haar buik?

Of moest het een meisje worden is een "drieluik" ook altijd wel mooi ... Een foto van haar moeder, een foto van haar en een foto van haar kleintje.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goed idee! Zal vragen of zo'n foto bestaat van zo net na de geboorte...

5. Loesje33

Loesje33 Lid

11 jun 2013
    94
    0
    6
    of zoiets? is het teken van moeder/kind

Deel Deze Pagina