Hoe zijn jullie zwanger geworden.....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Irene, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik ben zo benieuwd of jullie zwanger zijn geworden van om de dag klussen of elke dag klussen of wat anders. Ik weet nl. niet wat het beste is. Om de dag of elke dag rond de eisprong en nu ben ik zo benieuwd wat voor jullie heeft gewerkt. Hopelijk willen jullie dat met me delen, word ik ook weer wat wijzer.

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Euhm... nu zal ik wel echt heel verwend overkomen; sorry daarvoor...

Ik had de voorgaande 2 maanden telkens op dag 11 een positieve ovu-test, en vermoedde dus op dag 12 mijn eisprong. Dus deze maand eigenlijk alleen maar op de avond van dag 11 lekker geklust (en een week daarvoor geloof ik, maar dus niet intensief om de dag ofzo...), even randjefietsen et voila! :p Dit ging dus wel heeeeel makkelijk, waarvoor ik mezelf zeer gelukkig prijs hoor, want meestal gaat het niet zo vlot, geloof ik... :)

3. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik had de hoop opgegeven en we dachten er niet meer aan,vorige maand hadden we beiden een druk werkschema enhij is maar 2 weekends thuis geweest,en van die 2 weekends is er dan eindelijk een kleintje van gekomen.
    Na bijna anderhalf jaar.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maanden gericht geklust om de dag. Behalve de bewuste maand. Hubbie was in het buitenland, een dagje thuis, tweemaal feest gevierd, daarna was ie weer weg en drie weken later :) :) :)

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Als je dit zo leest, lijkt het haast wel dat je gewoon je nergens druk om moet maken, gewoon klussen wanneer je zin hebt en dan is het raak?
    Wij zitten nu in ronde drie en zijn nu echt om de dag aan het klussen.... maar als ik dit allemaal lees, ben ik geneigd om er mee op te houden.
    :D
    Nou oke.. toch maar even deze maand het om de dag proberen.

6. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Ja hier ben ik ook heel erg benieuwd naar. Is elke dag geen probleem denken jullie?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dames ik ben zwanger is een felicitatie onderwerp.

enne ingeborg, je bent wel erg aan het crossposten, de vraag heb je al meerdere keren gesteld.

ik doe deze op slot.

Deel Deze Pagina