Nou heb gisteren een positieve ovutest gehad, dat denk ik tenminste. Het tweed streepje was dezelfde kleur als de teststreep alleen was het streepje wat dunner, is dit positief? En hoe lang test je meestal positief met ovutesten, 1 dag, 2 dagen of....? Test je op de dag van de eisprong ook nog positief of niet meer en is de test na de eisprong (ook al is het vlak erna) weer negatief. Het is mijn eerste ronde met deze testen (heb ze van Matcare) dus ben wel nieuwsgierig!
Hoi hoi, Ik ben er niet zo heel goed in thuis maar las hier wel een artikel, staat boven het kopje zwanger worden en het heet wij vrijen al jaren verkeerd, hier staat ook iets over ovu testen. Moet je eens lezen. Succes, Bibu !
bij mij was die 2 dagen pos 1 voor mijn ei en op dag van ei. ik deed ook tempen dus daarom weet ik dat en ben ook zwanger geworden. bij mij was het streepje ook iets lichter. gr chantal.
Hier idem alleen teste ik met de digitale testen van CB en dan s'avonds een matcare er tegen aan (dit heb ik maar 2 dagen gedaan 2x testen). Tja dit was ook mijn eerste maand met ovu-testen dus kon er niet vanaf blijven hahaha vond het zo spannend.