Na hoe lang verleert een kind de drinktechniek?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Linnie1985, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mijn dochter heeft zondag voor het laatst bij me gedronken. Daarvoor vroeg ze er nog minimaal 2 keer per dag naar. Ze had nooit eerder een dag overgeslagen, dus ik vermoed dat het nu echt klaar is..

Het geeft me een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik het goed zo, ik had geen ambitie om te tandemen. Aan de andere kant vind ik het ook wel jammer dat het over is. En dat ik nét niet de 2 jaar gehaald heb vind ik ook jammer.

Maar nu dus mijn vraag. Hoe lang duurt het eer ze de drinktechniek verleert is. Stel ze vraagt er over een tijdje weer naar, zou het haar dan nog lukken?

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oh lekker handig... Deze moest in de borstvoedingspijler staan.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    Kun je volgens mij niets over zeggen. Het ene kindje na 1 dag en een andere kan na een paar maand nog steeds uit de borst drinken.

Snap je gevoel goed trouwens hoor enne die 2 weken op 2 jaar maken niet uit he, is zo goed als 2 jaar.

4. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hangt denk ik inderdaad van kind tot kind af. Ons zoontje is gestopt met bij mij te drinken een paar weken nadat hij 2 is geworden (ook vanwege zwangerschap, hij vond de melk niet meer lekker ;)). Ongeveer 2 weken later wilde hij toch weer proberen, maar het lukte hem simpelweg niet meer, hij was de techniek al kwijt.

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oké, ik wist niet dat er zoveel verschil ik kan zitten. Ik heb ook geen idee of ze het überhaupt zou willen hoor.

Suus, je hebt gelijk hoor. Maar het is echt gevoelsmatig. Ik had niet gedacht dat ze er echt van de 1 op de andere dag mee zou stoppen. Dus ik heb er ook geen afscheid van kunnen nemen. Ik had bijvoorbeeld best nog graag een mooie foto willen hebben..

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    Heel herkenbaar hoor. Mijn dochtertje stopte met 26 maanden toen ik zwanger was en ik heb ook geen foto meer kunnen maken. Ze was er ook van de ene op de andere dag helemaal klaar mee, dus ik snap je goed.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb toen mijn dochter een jaar was eens 3.5 week moeten afkolven en dat moeten weggooien (medicijn gebruik). Na die weken dronk ze weer!!

Ben toen met haar in bad gegaan en na dat ze er ff mee gespeeld had en ze er in geknepen (!) had hapte ze ineens aan...

:)

Deel Deze Pagina