Tja, ben er zelf behoorlijk mee bezig en binnen ons topic hadden we het er even over, dus ik dacht: ik doe even een poll om te kijken of mijn indruk klopt. Ik heb namelijk de indruk dat meiden met een latere miskraam er doorgaans langer over doen om weer zwanger te worden.... Dus de vraag: hoe lang duurde het bij jullie na een late miskraam?
Ik had een mk bij 9 weken, dus valt niet onder jouw poll, maar ik ben nu na 10 rondes nog niet zwanger... (Terwijl de 1e zwangerschap in de 1e ronde raak was.)
Ook hier nog niet zwanger, nu alweer cyclus 5 en bewuste ronde 3. Bij de ma was ik er helemaal niet mee bezig en deden we maar een dotje.... het was meteen raak! Door de ma wil ik het nu zoveel liever en heb ik me ook ingelezen. We zijn ook bewuster bezig maar helaas, nog niks. Frapant en ook een beetje zuur dat nu we het 'goed' doen het op zich laat wachten.
Zoals je weet meteen de ronde erna, alleen is deze zwangerschap met 4 weken fout gegaan.. 1e zwangerschap was een MA met 12 weken
@Catoo: dat hebben wij dus ook! De eerste keer was het een beetje van 'we zien wel' geen idee qua eisprong, etc. Nu heel bewust en na 5 mnd ook ovulatie testen gaan gebruiken, 'beste' standjes, etc. Maar geen zwangerschap. Wat is de natuur toch raar soms
ik ben gecuretteerd met 9+6 wk, en was in de derde ronde (ongepland) zwanger. Ik was net een beetje aan het ontspannen na het hele gebeuren, en me aan het verheugen op een heerlijke zomer met veel rosé Was dus even schrikken, maar ben er nu heel blij mee.
curettage met precies 10 weken. Nog niet zwanger (of wel, maar ik weet het nog niet). Hoop dat ik hier snel iets kan invullen
Ik was 10+3 toen we erachter kwamen dat het kindje niet meer leefde, en 11+1 toen de daawerkelijke miskraam kwam (17 mei), paar dagen geleden heb ik mijn eerste eisprong gehad en nu is het dus afwachten of het ook echt raak is..
Ik heb 2 miskramen gehad, een met 7 en een curretage met 10 weken. na de eerste miskraam was ik na een maand al zwanger. Niet gericht geklust wel het gevoel gehad dat ik weer snel zwanger wilde worden, nadat ik zwanger was geweest. na de 2de miskraam die heb ik bewust een maand gewacht, en gelijk de eerste klusmaand weer zwanger!
Ik heb in aug 2010 een MK gehad en toen was ik 11 weken zwanger. Ik ben in jan 2011 weer zwanger geraakt. Succes en hoop dat je snel weer zwanger bent