Lijkt me leuk om te showen wat we onze wondertjes aantrekken op de eerste dag van hun geweldige leventje Ook leuk om te vertellen waar het vandaan komt en wat het bv gekost heeft. Ik ben nog aan het twijfelen en weet niet opnieuw het juiste pakje al gevonden heb. (foto volgt nog krijg hem er niet op Grrrr:x)
Leuk topic! Van onze zoon heb ik niet echt een eerste pakje. Dat was namelijk een neutraal rompertje van het ziekenhuis. Maar voor onze dochter een ontzettend cliché maar lief pakje. Knalroze met "kleine zus" op het shirtje. Je ziet het niet zo heel goed, maar stond haar zo lief hihi!
Leuk idee, maar dit topic is er al een tijd! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/295630-show-eerste-pakje-baby.html Leuk pakje en leuke foto Denise!
Wat lief zo in het roze en die tegrote sokjes.. aaaahhhhhh Kan niet wachten tot ik ook weer zoeen hummel heb waarvoor alle sokjes nog tegroot zijn, haha (zo cute). Wat sta jij er super lief op ook trouwens zeg.
leuk denise!! ik heb het eerste pakje al uitgezocht..van z8 newborn. Maar moet nog even afwachten of ik de roze/witte versie koop of de blauw/grijze
Dank je allemaal voor de lieve reacties, word er verlegen van hihi. Jij ook een leuk pakje uitgezocht Tulip!!
Wat een leuke foto, schattig dat roze pakje. Zo leuk al die kleine kleertjes, en zo moeilijk om te kiezen. Wij zijn er nog niet helemaal uit. Wel heb ik ineens een heleboel mutsjes en kan niet kiezen. Ze zijn allemaal te leuk.
Dit is de jongste Dit is de oudste was een pakje van mexx wat mijn moeder had gekocht dat is ook de vrouw op de foto.
Deze foto staat ook al in het andere topic, maar wil 'm nog wel een keertje delen Dit pakje hebben we klaar liggen voor ons aanstaande meisje:
Oh wat een leuke pakjes zeg. Hier nog heel even afwachten wat het wordt! Heb al zin om te gaan shoppen!