geen blaas te vinden bij onze ukkie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamasabrina, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallo dames !

zit erg met een onzeker gevoel :(

bij de nekplooimeeting toen ik 12 weken was vond de echoscopiste
    geen blaas bij onze ukkie maar de actievietijden wel ervan?

herkent dit iemand.of mee gemaakt?

hij zelf zij dat ik geen zorgen hoefde te maken,maar tog doe ik het want
    krijg gisteren de brief van ziekenhuis van de uitslag en
    stond ook geen blaas zichtbaar of zoiets:(

hoop dat iemand me aub antwoord kent geven of het zelfde heeft? of had

groetjes

2. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    niemand vreemd zeg :(

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    nee, bij mij konden ze de blaas wel aanwijzen al zat er maar een klein beetje in. Maakte ik me ook al zorgen om, maar denk wel als het echt iets ernstigs was geweest dat ze wel verder hadden gekeken.

4. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    jah ik weet het niet hij zij dat het daar voor nog te vroeg was of zoiets maar hoor bij iedereen dat ze wel een blaas konden vinden dus vind het raar :( maar jah moeder gevoelns he moet tog ergens zorgen ommaken!

kan pas egt genieten als ik weet of hij of zij straks wel een blaas heeft want die is tog wel belangrijk tog groetjes

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Bij de 20 weken echo gaanze goed kijken hoe en wat dus dat wordt een lange wacht tijd.
    Ik heb mijn eerste echo gehad met 9 weken en daar was een boontje met een hartje op te zien meer niet.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik weet niet meer of er naar de blaas of maag gekeken is bij de termijn echo. Bij de 20 weken echo wel; toen was die duidelijk te zien!

Vervelend zeg dat je nog zo lang in spanning moet zitten!
    Kan je niet eerder voor een uitgebreide echo komen? In het ziekenhuis hebben ze betere apparatuur dan bij de verloskundige.

Sterkte!

7. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    neej ben vorige week geweest he voor de nekplooimeeting toen zagen ze dat! maar als ik woensdag na de vroedvrouw moet dan zeg ik dat gwn dat ik der heel erg mee zit!

meschien doet ze zelf even een echo maken of weet ik veel ik moet pas 7 april gaan voor de 20 weken echo en dat duurt me te lang pff word nu al gek van onzekerheid maar las ergens dat het ook met de geslacht kan te maken hebbe !

bedankt voor jullie reacties tenminste een beetje steun en afleiding want leuk is het niet als je zoiets hoort bha ook al kan het niks ergenstigs zijn maar je hoort genoeg verhale! helaas

groetjes

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Meid; ik zou gewoon nu de verloskundige al bellen! Ik zou er ook stress van hebben hoor! Heeft de echoscopiste niets erover gezegd?

9. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    jah ben ook aan het twijfelen maar een kant ik ga toch de 25ste na de vroedvrouw!

de echoscopiste zij dat het nog vroeg was en dus geen zorgen hoefde te maken want de actievietijden der wel zijn maar tog,kan niks vinden erover lijkt wel of ik de enigste ben die dat heeft of mee moet make bha

hij/zij zal staks toch ook moeten drinken en wat uitplassen dus blaas is tog wel belangrijk maar de kleine wou ook niet bewegen en kon de rug niet bekijken dus meschien heeft die het niet goed kunnen bekijken!

anders had die dat wel gezegt of had ik een vervolg onderzoek gehad toch? of echo want hij zij als der iets mis is of afwijkens dat belt het ziekenhuis je en moet je voor een vervolg echo laten maken!

maar tog vind het vreemd dat niemand dat heeft mee gemaakt daarom kan ook echter niemand vinden of iets erover,maar jah die dag was ik wel precies 12 weken dus kan zijn dat die dat nu wel heeft!

pfff word er egt helemaaal tureluus van! maar wachte ken ook geen kwaad,meschien maak ik me druk om niks !

bedankt voor jullie reacties :) heel fijn
    xxx

10. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    als ze zeggen dat er wel activiteiten te zien waren, vraag ik me af wat ze bedoelen. Dus je zou gewoon even kunnen bellen voor een nadere toelichting, of het reden is om je zorgen te maken of niet.
    Ik denk dat het niet zo vreemd is als er met 12 weken nog niet direct een gevulde blaas te zien is. Volgens mij kan het best zijn dat de blaas toevallig net leeggeplast was, waardoor ze hem niet konden vinden ofzo. Maar ik ben er natuurlijk niet bij geweest. Dus bel even om toelichting te vragen!
    Succes!

11. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    nou gaat er niet om of de blaas gevuld was of niet maar op de brief stond ( geen blaas zichtbaar)?
    met actieviteiden bedoelen ze de aan leg voor de blaas en toen ze dat gingen meten gaf het rood en blauwe kleurtje aan dus ,heb der geen verstand van maar vraag zelf aan me eige vroedvouw ! die wat ik heb gehad vond ik maar een wazige vent,maar jah de beeb wou ook niet draaien lag rustig te slapen whahaha!

bedankt voor de reacties :)

Deel Deze Pagina