Ik ben al een week aan het testen met ovulatietesten van Sensitest en zojuist weer een lichte streep. Das nu al de 4e of 5e dag! Hoe lang kan het duren voordat mijn eitje nu eens gaat jumpen?
Dat meen je niet! Dat geeft de burger moed... ha ha. Volgens de banner zou ik nu toch wel een x aan de beurt moeten zijn (ben al uit gegaan van mijn langste cyclus...)
als je met ovu testen aan de gang gaat vond ik het handig om ook de temperatuur te meten, je bent toch al bezig dan. Dus meteen als je wakker wordt tempen,als je ei is geweest moet hij ongeveer een halve graad omhoog gaan
ja die van mij loopt op en af ik snap er ook niks van de eerste test deed ik toen ik nog ongi was maar het lijkt me sterk dat ik m al gehad heb, zit pas op dag 11 dan had de test wel een duidelijkere streep aangegeven als t goed is moet ie van mij morgen of zondag positief worden dus ik ben benieuwd
Ik begon met ovu testen op me 12de dag van me cyclus, cyclus van 27 dagen. Had pas een posi test op de 15de a 16de dag...dus me lf fase..aantal dagen tussen ei en ongi is bij mij 11 a 12 dagen. Standaard wordt gerekend op 14 dagen maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. dat kan best korter zijn of langer .... maar aangezien dat jullie al lang testen zal je je LH-piek nog niet gemist hebben. Wel altijd rond de zelfde tijd testen
als ik jouw ovu testen zie heb jij op dag 8 je lh piek gemeten en zo rond dag 10 je eisprong.... je zou echt de 1e niet zijn die zo "vroeg" haar eisprong heeft hoor... vanaf de dag dat je weer menstrueerd gaat je eitje rijpen die gemiddeld 8 - 14 dgn nodig heeft om volledig te rijpen...bij sommige vrouwen gaat het nou eenmaal sneller dan bij de ander...maar omdat onderzoek heeft uitgewezen dat de meeste vrouwen om en nabij dag 14 hun eisprong hebben houden ze dat ook vaak aan als "gemiddeld" maar veel vrouwen blijken tegenwoordig toch weer af te wijken van het "gemiddelde" als ik jou dingen zie, ben jij daar dus 1 van.. ik heb ook wel eens op dag 11 mijn eisprong gehad hoor, en kon er dan de klok op gelijk zetten dat mijn cyclus die maand 26 dgn zou zijn (wat 9 van de 10 x ook klopte)... maar weet je dat als ik jouw ovu testen zo zie, ik het idee heb dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn.... de meeste weten ongetwijfeld wel van me dat ik niet zo "positief" ben in die zin dat ik vrouwen hoop ga geven op iets wat er niet is. maar op de een of andere manier ik weet niet heb je al een zwangerschapstest gedaan? ik ben tot 2x toe bij de 1e en bij de 2 nog tweemaal ongesteld geworden (gewoon) toen we er pas achter kwamen dat ik zwanger was... als ik die testen van jou zo zie zie ik er wel 2 tussen zitten die ik "positief" zou noemen...ik heb zelf ook altijd die testen gehad, en mijn 2e streepjes waren er of bijna helemaal niet of ze liepen heel langzaam op om weer af te lopen (qua kleur)... toen ik eenmaal zwanger was en nog van die sticks over had, wilde ik toch wel eens kijken of het nou "waar" is wat ze zeggen dat je vaak ook een posi ovu test hebt als je zwanger bent, en warempel ik had een positieve test in handen...ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is meid... succes... gr.smoekie
` Hey meis bedankt voor je verhaaltje. Ja ik weet het ook niet meer hahaha dag 10 was gister en heb niks gemerkt verder. k wacht het nog 4 dagen af en dan kijk ik wel wat er gebeurd Volgens de bijsluiter moet de teststreep donkerder zijn dan de controle lijn en dat is hij nog niet geweest. Ook heb ik al 3 zwtesten gedaan 2 van eigenmerk van de drogist en die gaf een heel licht lijntje aan maar dan moest je echt heel goed kijken. heb net nog een test gedaan van predictor en die geeft negatief aan dus zwanger ben ik niet. Ik ben wel altijd netjes om de 28 dagen ongi dus ik wacht het nog even af en ik denk dat ik dan morgen of zondag een positieve test moet hebben. ik zal elke dag een foto neerzetten en dan zullen we het wel zien ik vind het iig wel raar dat de test zo doker is en dan weer zo licht. Ik houd jullie op de hoogte
predictor geef "laat" posi aan maar hoe dan ook, zal ik voor je duimen dat het bij jou zo mag verlopen als bij mij, en dat volgende week blijkt dat je toch zwanger bent gr.smoekie
is dat zo ? Ow dat wist ik niet wilde eigenlijk de clear bleu maar die was weer eens uitverkocht en van die eigenmerk werd ik ook niets wijzer die gaf wel WAT aan maar dan moest je zo goed kijken. ik doe maandag nog wel een zwtestje als mn ei niet gevonden wordt dit weekend
ja ik had 2 van cb die positief gaven en die van predictor was zo ontzettend licht dat je die letterlijk en figuurlijk in het licht moest houden om een licht rose stip te zien... pas later toen ik wel eens naar die testen keek (dat doe je wel eens als je zwanger bent, maar hetnog niet wil geloven) zag je de stip wel beter omdat die toen helemaal ingedroogd was.... succes... gr.smoekie
welke test raad jij aan ? gewoon de cb ? maar ik denk echt niet dat ik zwanger ben hoor had deze maand zon rare cyclus.... k was 24 maart ongi 4, 5 en 6 april vruchtbaar toen hebben we flink geklust dan zou ik de 7e of 8e mn ei gehad moeten hebben, maar de 8e kreeg ik een bloeding van een paar dagen dan zou ik de 14e een innesteling hebben en op die dag had ik 1 veeg helder bloed en daarna niet meer. nu stond ik net af te wassen en kreeg ineens een vlaag van misselijkheid over me heen en nu heb ik soort van ongi krampjes :S mn lichaam is flink bezig me te treiteren hahahahaah
Ik zou eens een kruidvat-test halen, ik heb daar 3 dagen voor NOD positief mee getest terwijl cb 2 dagen ná NOD pas posi aangaf.
Ik heb al bijna 2 weken iedere dag hetzelde 2e lichte streepje op m'n ovutest, en dus nog steeds geen ovulatie kunnen ontdekken. En ik zit nu al op dag 31 van m'n cyclus! Nu is m'n cyclus helaas altijd erg lang, en erg onregelmatig. Ik hoop alleen wel dat ie binnenkort eens komt, anders wordt dit wel weer een heeeeeeeele lange cyclus
Hey maar, Hoe is het met de testen bij je ? Heb je al een ei gehad ? Ik nog steeds niet zit al op dag 16 Suc-6
Hoi! Nou, ik ben gestopt met die ovutesten, want daar werd ik niet vrolijk van..! :x Toen ben ik me gaan verdiepen in mijn tempkaart. Nou, das helemaal een raadsel! haha. Ik had deze gisterochtend op FF gezet en daaruit bleek dat ik op de 7e al een eisprong had gehad! Ik helemaal en naar een paar positieve berichten van meiden, bleek dat ik gewoon ook al eergister kon testen! Ik was helemaal happy de pappy. Kreeg ik er nog een berichtje achteraan (was heel goed bedoeld hoor), maar mijn temp was ook weer gezakt daarna, dus de kans op zwangerschap is eigenlijk 0. Dus toen zei FF er ook nog ff achteraan: No Ovulation Detected, dus mijn dag was compleet en heb onwijs zitten janken gisteravond. Vanmorgen de kaart nog ff aangevuld en nu geven ze wel weer die ovulatie aan op de 18e dag. Ik wacht het nog wel even af tot na het weekend en anders ga ik testen. Wordt hier knetterbek van! haha. Jemig, wat een geratel he? Maar hoest met jou nu? Ook al een beetje radeloos aan het worden? Liefs, Maar
Nou ik wordt er ook niet goed van, nog steeds geen positieve ovu gehad we klussen ons rot hahahahahahaha maarja mn vriend is alleen de weekenden thuis dus dat is maar net geluk hebben Al moet ik wel zeggen, hij is vannacht om 1 uur ffies thuis gekomen en om 5 uur ging hij weer en daar heb ik toch even dankbaar gebruik van gemaakt hihi Maar als ik deze maand mn ei niet vind ga ik ook maar beginnen met tempen 6 mei moet ik (als t goed is) ongi worden dus we wachten af :d