Mijn moeder zei meteen: blauw... Toen vroeg ze: wat voor kleur moet het zijn? Ik ga morgen of overmorgen wel weer testen.... Heb nu al 1 liter thee op! Dus ik wacht het even af! Waarom ga ik nou weer voor mijn nod testen?
Ja echt suf he?! Nou ik ga proberen pas zondag te testen, maar ik ken mezelf, dat wordt morgenochtend! Ik laat het wel weten!
hahaha ja ach wie doet dit nu niet? iedereen heeft moeite met wachten toch? morgenvroeg lekker testen kwaad kan het toch niet Ik heb er ook een hele lijst opzitten hihi! ik duim voor je!
gek toch he..ik zou zweren dat het een roze streepje is (bij foto 2 zeg maar ) ..maar nou weet ik niet wat voor kleurtje hij moet hebben...of hoe deze testen in praktijk zijn....maar heb er goeie hoop in meis...veel suc6 met de volgende test !
heb eerste keer ook getest met kruidvat gelijk dikke blauwe streep. Helaas MK gehad. Laatst op mijn NOD ook getest met zelfde test, dun streepje. 'Smiddags ongi geworden. Ik test er in ieder geval niet meer mee. Werd toch wel blij gemaakt met een dood vogeltje.
indrooglijntjes zijn niet per se heel licht of donker van kleur,maar meestal wel heeeeeel erg smal.als je er een plaatje van zou hebben is het makkelijker,maar ik hoop enorm voor je,dat het een posi test was.persoonlijk zou ik 2 dagen wachten als ik jou was,tot je nod.maar das persoonlijk,moet je je niks van aantrekken. hoop het beste,laat je t weten?
lola je weet de spanning er zeker in te houden,...toch niet stiekem vandaag getest?hahah....hoop snel weer iets te vernemen
Dames, ben ik weer onverwachts een weekendje weg... Vrijdagavond nog maals getest en die was helemaal blanco (kruidvat) gister weer getest in de ochtend en het streepje was duidelijker, maar het was blijkbaar vals alarm, want vanmorgen in alle hevigheid ongesteld geworden!