na hoelang hadden jullie seks?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bahar23, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hier 3 weken na de bevalling... vloeide niet meer en mn hechtingen (5 kleintjes van scheuren) waren eruit.. eerste x was wel gevoelig. Zou wel iets gebruiken om het wat gladder te maken want je vochthuishouding daar beneden was bij mij in elk geval niet optimaal!!!!

2. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    ik ben ruim 4 weken verder na een loodzware bevalling met de nodige complicaties. ben flink ingeknipt, mn zoontje is gehaald met een vacuumpomp en de boel was zo verziekt dat ik een week lang met een catheter heb gelopen omdat ik niet eens zelf naar de wc kon. boel was daarnaast nog gaan ontsteken ook. gelukkig is dat allemaal achter de rug en ben inmiddels ook gestopt met vloeien en heb reuze veel zin in weer wat intimiteit met mn vriend maar ik ben, ook doordat de bevalling wat uitzonderlijk was, als de dood om het weer te proberen... zodra ik wel de moed verzameld heb laat ik mn bevindingen wel weten. ik denk toch dat het per vrouw verschillend is en ook een beetje aan de bevalling ligt.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zal het gemiddelde even omhoog brengen:
    Na 3 maanden....
    Toen had ik het idee dat de ravage beneden weer enigszins hersteld was. :D

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben gehecht en had ook een wond die ze niet gehecht hebben, ze had net bijscholing gehad en daar geleerd dat zo'n wond niet meer gehecht hoefde te worden.
    Ik vond het de eerste 3 keer echt zeer doen (de eerste keer was na 11 weken, toen na 15 weken, en toen weer een paar weken later). Daarna deed het ineens geen pijn meer, dus hebben we de schade ruimschoots ingehaald :D Ik zou het gewoon proberen, als je het niet fijn vindt of het doet zeer, gewoon stoppen!

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Na 3 kleine weken, toen hield ik het ECHT niet meer (heb nogal een hoog libido of hoe zeg je dat?)
    Mar goed, heb een keizersnee gehad en aan mn froezelemoezel is niks gebeurd THANK GOD!
    Ben daarom ook wel extra zenuwachtig voor komende bevalling...

6. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Hoe doen jullie dat met voorbehoedsmiddelen, ik geef BV.
    Ik ben bevallen middels een keizersnede..en wij zijn er ook wel weer aan toe..

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jeetje ik ben geknipt en gehecht en wil al vanaf vorige week het liefst weer, heb zoveel zin! maar mn mannetje wil juist niet, hij denkt dat ik nog niet genoeg hersteld ben. Dus dit weekend 'mag' ik eindelijk volgens hem:p kan nu al niet meer wachten!!!!

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Na een week of 7, ik vond het geen succes, eerlijk gezegd. Het was allemaal nog erg gevoelig en ik had eigenlijk ook helemaal geen zin. Maar dat had ik al maanden niet en nog steeds niet. Wel balen, ik probeer af en toe zin te maken, maar het staat me allemaal ontzettend tegen op het moment.

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Wat ik me afvroeg, ik lees voortdurend in "de boeken" dat het geven van borstvoeding echt een killer voor je sexleven is, door de hormonen zou je totaal geen zin meer hebben. Ervaren de bv-moeders dat ook zo? :(

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben geknipt en gehecht en we hadden 5 dagen na de bevalling weer een poging gedaan,

Ja ik weet hte onverstandig en erg snel maar het voelde goed en ik heb geen pijn of last gehad ervan dus ach

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ben ruim 7 weken bevallen. Heb een knip gehad en flink gehecht. Helaas hebben de hechtingen niet gehouden, waardoor ik een open wond heb ( is bijna dicht). Hierna moet ik het nog rustig aan doen.

Ik kan niet wachten om "echte" sex te hebben. Gelukkig kan de rest allemaal wel. Even geduld nog...

12. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik gister weer voor het eerst... en dat is dan na 9 weken!!!!!!
    Vond het meer eng dan dat het echt pijn deed!!!!

13. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    na 6 weken..
    heb een knip van ongeveer 8cm dus was super bang..
    In het begin deed het een beetje pijn (als het helemaal opgerekt moest worden)
    Maar uiteidelijk viel het wel mee!

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ja, ik herken dat wel. Ik weet niet of het door de bv komt, maar ik heb idd totaal geen zin meer. Bij de oudste werd het na een tijdje wel wat beter hoor, maar de jongste is nu 3 maanden en m'n libido is 0,0......:(

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

4 weken na de tijd.
    geknipt en gehecht.
    geen pijn ervaren alleen het gevoel is heeeeel lang weggeweest.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    vanaf 4 weken ging het opzich wel.
    Het deed wel pijn (knip, met inwendige en uitwendige hechting)
    Maar het ging langzaam aan steeds beter.

17. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hier na 12 dagen weer gevreeen (libido tijdens de zwangerschap ook erg hoog en daarna dus ook nog). Ik was gescheurd, 10 hechtingen, maar die zaten vooraan, dus daar had ik met vrijen helemaal geen last van. Ik vond het wel een beetje spannend, maar het deed helemaal geen zeer. Lekker lang voorspel om alvast goed te ontspannen wil ook nog wel helpen!

Veel plezier voor als het zo ver is ;)

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou wel willen dat het alweer gebeurd was...heb zo'n zin...al vanaf dag 5 na de bevalling...
    Ik heb alleen wat hechtingen waardoor ik bang ben dat het niet lekker is...ook voor mn man niet...ze zitten namelijk aan de binnekant van mn schaamlip...
    Dus ik hoop dat die snel zijn opgelost en dan eindelijk weer! Haha!

19. Skye

Skye Niet meer actief

Na 6 weken. Trouwens, voelde weer als vanouds. Mijn libido tijdens de zwangerschap was opeens 0 en nu komt het weer een beetje

20. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    3 weken na de bevalling.
    Na de eerste had ik al gauw weer zin.
    Maar na de tweede ben ik alleen maar moe en geen zin....Nu nog steeds. We doen het wel, maar ik vind er niks aan. Ze is al 5 maanden en ik vraag me af wanneer die zin weer terug komt.

Tja, van meer kinderen komt minder sex.

Deel Deze Pagina