Na hoelang kale plek weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fafje, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

hmmm hij rolt wel soms al van buik naar rug...en sinds aantal dagen gaan die benen hoog de lucht in...dus soms lijkt het alsof ie al wilt gaan rollen van rug naar buik....maarja ik doe het nu met huis/tuin/keuken maniertjes...en hij blijft zo wel liggen...dnek je dat het nog zin heeft dan...kzal het wel vragen aan de fysio...

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ons dochtertje rolt al van buik naar rug, en van rug naar zij maar nog niet naar de buik. Ze ligt al best veel op haar buik in de box, maar haar kale plek is alsnog erg groot. Waarschijnlijk omdat ze nogal druk is en als ze dan op haar rugje ligt gaat haar hoofdje soms erg wild van links naar rechts :D Vooral als ze wakker aan het worden is, dan is het geschuur het ergste.

3. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Nou hier komt mijn kale meisje!
    ;)

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Gelukkig maakt de bos haar aan de voorkant veel goed ;)

5. fafje

fafje Niet meer actief

wat een scheeeeeeet!!!! ja plekje is hier nog ietsje kleiner...nog geen kans gehad om foto te maken..ligt nu weeer te slapen...dus upload denk ik vanavond!

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    #46 silly88, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    meine werd juist vooraan kaal! het valt vanaf de voorkant uit, en het gaat steeds verder door naar achter. beetje apart. maar er komen nu nieuwe haren gelukkig die nog lichter zijn als de haren die die al had. vanaf wanneer is dat dat het achter gaat uitvallen?

bovenaan word het witblond, en aan de zijkant is het nog een andere kleur blond. weet niet of je het kan zien :)

7. fafje

fafje Niet meer actief

haha grappig zeg!...wat leuk silly om jouw bolletje dot te zien :D

hoop dat het snel veel beter gaat met hem!!

8. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Wat een schattige kindjes hier!!
    Fafje jouw ventje is echt zo knap :D
    Die van ons heeft ook nu de gevreesde kale plek :( vanaf een maand of 3-3,5 begon dat ongeveer..
    Maar verder ook niet zoveel haar meer dus het valt nie echt op. Ik voel wel al iets stuggere haartjes vooraan bovenop..dus daar begint het al te groeien. Hij ligt nu ook vaker op zijn buik, rolt nog niet om maar inderdaad vooral met wakker worden en slapen gaan is het schuren geblazen..
    Ik hoop niet dat de rest van zijn mooie haartjes uitvallen Fafje, zou zo zonde zijn! Het is echt uberschetig :)
    @Emmamick...ook een lieffie zeg!
    @Silly, die van ons heeft nu ook verschillende kleuren blond..aan de zijkanten en in zijn nekje wat donkerder en de rest nu heel licht.

9. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Thnx:D

Ja bij mijn dochtertje begon rond 3 maanden het haar van achter kapot te gaan..paar weken later werd het daar dunner en langzaam aan werd het een kaal plekje. Nu is ze 5 maanden en je ziet op de foto hoe het er nu uitziet, lol. Nouja, het is wel typisch baby!

10. fafje

fafje Niet meer actief

Hier is het dan...ik zie nu zelf op de foto dat sowieso dat haar daar dunner is geworden....sniksnik...hoop niet dat heel zn achterkant kaal wordt:(

Bekijk bijlage 112409

11. fafje

fafje Niet meer actief

heb vanmorgen voor de gein een pony gekamd hahaha...dus nou aan de voorkant ziet het er nog leuk uit :p

Bekijk bijlage 112411

12. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Hihi grappig, wat kijkt ie wijs he!
    Ik hoop ook dat zijn mooie haardosje in tact blijft...tsja blijft alleen maar afwachten..

Deel Deze Pagina