Maar nu toch wel meer gevallen sweet? Hier ligt een aardig laagje hoor inmiddels! Ben je nog naar buiten geweest met dr of ga je mrg?
hier ook een laagje sneeuw ik woon in een hofje en alle buurtkindjes zijn in een groot sneeuwballen gevecht de jongste voor het raam en schaterlachen als ze 1 tegen het raam gooiden...dus genieten hier in den helder
Oh Jodi wat een mooie foto, geweldig! Hier ligt een dik laagje maar helaas is vriendlief er niet en ben niet zo computechnisch
Hier een van Luca. Het begon rond half 4 te sneeuwen dus om 18.30 lag er al een aardig laagje. Luca lekker ingepakt en naar buiten gegaan. Hij vond het superleuk. Hij wilde niet meer naar huis, maar ja, mama wel. Helaas heeft hij het laatste stuk dus niet gelopen, maar onder mijn arm gehangen. ik vond meer dan een half uur buiten, terwijl het nog sneeuwde toch echt lang genoeg!
Deze is van afgelopen vrijdag, de allereerste keer lopend in de sneeuw! En de daarbij behorende prachtige opmerking van mijn dreumes zet ik hier nog eens neer: ohhh mooooiiii, mjeeuw!! mama maak?!
Verschrikkelijk..kan het plaatje niet draaien. Zit een verkeerde instelling in me fototoestel. Ach het idee.