Ik heb toch wel een regelmatige cyclus maar nu 3 dgn overtijd maar de test gister zei gewoon negatief. Ik heb nu 2x getest met die van het kv, in de vroege avond, maar niets.....terwijl mn lichaam af en toe zegt van wel en af en toe denk ik dat mn ongesteldheid er aan komt. Heel verwarrend allemaal. Iemand dit eerder meegemaakt of iemand die denkt dat ie weet hoe het zit, haha. In de tussentijd maar weer wachten....wachten.....
Hoe lang ben je van de pil af? Ik kreeg na het stoppen vanaf de vierde cyclus ineens een onregelmatig patroon. Ik was 9 dagen overtijd en ik snapte er niets meer van. Achteraf was mijn ei pas op de nod.
Ik heb toen veel rondgevraagd en er zijn er nogal wat die door een late innesteling pas laat positief testen. Ook kan het zijn dat je lf mss kort is en daarom nog niet positief test. Ben je altijd heel stipt? Dat moet prettig zijn. Hopen op een streepje dan.
Misschien 's ochtends testen? Verder komt laat positief testen regelmatig voor hoor. Je ei kan eens later zijn geweest, maar ook innesteling kan lang duren (tot wel 2 weken), waardoor je dan later pas kunt testen. Ik testte bij Thirza 19 dagen overtijd pas positief.... (33 dpo) nou was dat wel heel erg laat, maar toch.
Ik heb bij de tweede pas tien dagen overtijd positief getest. Het kan dus nog....maar wel erg vervelend die onduidelijkheid!
hier het zelfde verhaal. nu al 6 dagen overtijd en ook geen positieve test.! afwachten maar, meer kan je niet doen(ik weet hoe moeilijk het is)
Ik ken het gevoel ben nu 7 dagen overtijd... wat duurt wachten lang en die onduidelijkheid is al helemaal killing
Precies........ Heb nu zoiets van laat die ongesteldheid maar komen, dan kunnen we gewoon weer verder...... Dit vind ik helemaal niets, die onduidelijkheid!!! Maar gelukkig ben ik niet de enige wachten....wachten....wachten.....