Hier de eerste keer na 1 jaar prikpil heeft het 6 maanden geduurd eer ik weer een normale cyclus had van 28 dagen. Nu na 8 maanden prikpil gehad te hebben is hij na 6 maanden nog steeds niet normaal en heb ik een cyclus van 15 tot 22 dagen. Vandaag bij de Gyn geweest daarvoor en nu doorgestuurd naar de afdeling Fertiliteit ook omdat het 15 maanden heeft geduurd voordat we zwanger raakten van mijn zoon wilden ze er nu vroeg bij zijn.
Hier na stoppen met de pil meteen over op spiraal. Na verwijderen spiraal binnen 14 dagen ongesteld en vanaf toen keurig elke 28 dagen.
Ben altijd regelmatig geweest, ben meteen na pilgebruik zwanger geworden. Na miskraam is 1e cyclus 2 dagen langer geweest, maar daarna ook gewoon weer regelmatig. Meeste last gehad van 'onregelmatigheid' tijdens 1e jaar BV (cyclus 22-40 dagen), maar ja, toen probeerde ik ook niet zwanger te worden, dus geen last van gehad .
Hallo allemaal, Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad voordat ik zwanger was van de eerste was mijn cyclus verre van normaal altijd tussen de 60/90 met zo nu en dan een cyclus van 40 dagen. Na mijn bevalling weer aan de pil gegaan tot afgelopen jaar dat il ineens bloedverlies kreeg en dus totaal geen cyclus meer heb waarvoor iki nu weer bij de gyn loop omdat wij graag voor een tweede willen gaan