Hallo iedereen, Ik zit in onzekerheid, en ik denk dat jullie wel weten hoe erg dat is haha. Ik zal even me verhaal doen over hoe het met de pil is gegaan want ik ben hem 2 keer vergeten. Neem aan dat jullie weten hoe yaz+24 inelkaar zit. Donderdag 24-02-2011: eerste nonactieve pil geslikt Vrijdag 25-02-2011 gemeenschap gehad + non actieve pil Zaterdag 26-02-2011 menstruatie + non actieve pil Zondag 27-02-2011 non actieve pil vergeten Maandag 28-02-2011 eerste actieve pil vergeten Dinsdag 29-03-2011 de actieve pil van dinsdag pas de nacht op dinsdag op woensdag ingenomen en woensdag middag toch nog de pil van maandag ingenomen. Ik heb daarna de huisarts gebeld, omdat ik 2 pillen vergeten ben in de eerste week (ma en di) zij zij dat ik een morning after pil moest halen i.v.m de gemeenschap die ik vrijdag heb gehad. Ik heb de morningafterpil niet gehaald. Nu bent ik sinds gisteren (07-03-2011) gestopt met mijn pil midden in mijn strip om te kijken of ik een menstruatie krijg (of ik wel of niet zwanger ben) Is de kans groot dat ik zwanger ben of was het niet zo slim om met de pil te stoppen? Nu ben ik een paardagen gestopt met de pil en heb ik vandaag een hele lichte bloeding gehad, betekent dit een innestelingsbloeding o.i.d of uitsluitsel van zwangerschap?
hey meid... geen idee wat het voor een pil is!! Maar omdat je opeens gestopt ben met de pil is je lichaam even in de war. Het kan zijn dat je nu maar een beetje bruinverlioes hebt of een beetje roodbloedverlies en daarna pas goed ongi wordt.
Oke ja ik heb vandaag nog steeds bloedverlies, maar niet veel. Dus de kans op zwangerschap nog niet uitsluiten?
je kunt er niet vanuit gaan als je gewoon stopt met de pil dat je gelijk fatsoendelijk ongi wordt.. Als je stopt om zwanger te worden moet je ook meestal even wachten voordat je cyclus normaal is...
Ja oke, maar ik bedoel omdat ik onveilige gevreeen had of de kans nog bestaat dat ik zwanger ben, omdat ik zo abrupt met de pil gestopt ben lijkt het me wel logisch dat ik bloed verlies, maar ik had wel onveilig gevreeen, en ik vroeg me af of ik nu een zwangerschap kan uitsluiten
nee uitsluiten nog niet...ik zou nog even afwachten voor de zekerheid...maar ik denk dat je niet zwanger bent...
Ja tuurlijk, ik was ook nog naar de apotheek geweest en die zijden dat me lichaam misschien nu denkt van oh gestopt met de pil ongesteld worden (al dat kunstmatige gedoe) en dat er nog wel een soort van kans bestaat dat ik zwanger ben maar dat mijn lichaam dat zegmaar een soort nog niet door heb.
ja er is een mogelijkheid natuurlijk al is die wel klein....en van het bloedverlies wat je nu hebt kun je weinig zeggen...even afwachten en anders gewoon testen!
Ja ik word hier zo zenuwachtig van hahaa, wan tik ben meestal best wel zwaar ongesteld, maar nu is het helemaal niet zo, en ik voel me ook niet zo lekker enzo, ik ben wel is eerder de pil vergeten maar dit geeft een iets ander gevoel, en je leest vaak dat mensen de eerste maand toch nog ongesteld zijn. Als me menstruatie of wat het dan ook is ga ik zeker even een test doen, als het zo is is het wel ongepland en welkom. Maar die onzekerheid is zo erg, de ander zegt kleine kans, de ene zegt nee het kan niet en de ander zegt weer zou best kunnen, ik word gek hahahaha
haha nou de kans bestaat dat je zwanger bent al is die minimaal... Maar nogmaals deze ongi kun je niet beschouwen als "normaal" want je hebt de pil niet juist genomen dus je cylcus is in de war...
Ja daarom Het is ook nu weer bijna over dus ik ga zaterdag denk ik even testen enzo vind het wel spannend, minimale kans maar het is gewoon aanwezig dat is best wel creapy.
Hoi Hoi, Ik ken die pil niet, heb wel gehoord dat dit een lichte pil is? weet het natuurlijk niet 100% zeker.. had je er geen bijsluiter bij? Ik vind het persoonlijk niet zo slim dat je gestopt met de pil bent.. in week 1 ben je 2 pillen vergeten.. nu begin van week 2 stop je er mee.. ( meestal rond de 2e week een eisprong..) deze kan nu dus gewoon komen .. de bloeding die je hebt is namelijk geen echte ongesteldheid maar gewoon een fake bloeding .. omdat je vrijdag onveilig hebt gevreeen.. ( de kans is heeeeeeeeeeeel klein!!!) kan het zijn dat je eitje toch bevrucht gaat worden.. Ik wil je niet bang maken! want waarschijnlijk is er niks aan de hand, toen ik de pil slikte ( microgynon 30) was ik ook altijd zo bang als ik een pil vergeten was.. en nu al 2 maanden zonder pil en andere voorbehoedsmiddelen zonder resultaat.. Voor nu: uitkijken met de sex vooral deze week.. Een denk toch dat je pas over 3 weekjes een test kan doen ... Sterkte! Liefs Mariahh Ps: Bel voortaan gelijk je huisarts of appotheek wat je in zoon situatie het beste kunt doen.. snap wel dat je geen morningafterpil wilt halen.. ( zelf 1x gedaan en behoorlijk ziek van geweest) Hou je ons op de hoogte??