van mijn 16de tot mijn 22ste gebruikt gestopt en binnen 2 weken zwanger (mijn dochter die uit die zwangerschap kwam is nu alweer 13 jaar)
1e keer 3 jaar geslikt 1e maand gelijk zwanger 2e keer 3 jaar geslikt ook de 1e keer meteen raak en nu ben ik bezig met de 3e keer ben nu 1 maand gestopt duszzz is ff afwachten nog 5 dagen tot me NOD
In totaal 14 jaar de pil gebruikt..November 2008 gestopt met de pil en in Mei 2009 een positieve test..Inmiddels is ons zoontje 11 maandjes..
hoi hoi! ik ben sinds 2 oktober gestopt met de pil en hoop spoedig zwanger te zijn!!!maar we zullen zien. ik voel me weel slecht sinds ik gestopt ben! pijn in de borsten,misselijk,duizelig en enorm zwaar gevoel in de benen. ik word er gek van! hebben nog meer hier last van gehad? ik ben sinds 3 jaar aan de pil. ik heb al 2 zoontjes 1 van 9 en 1 van 6 maar voorheen altijd rubbertje gebruikt
Hoi ik heb 21 jaar de microginon 30 geslikt ben u 35 jaar ben in augustus dit jaar 2010 gestopt, en ik heb vandaag getest en ben ZWANGER, super zo snel helemaal happy
Gefeliciteerd Rexie! Ik gebruik hem nu 8 jaar en stop op 1 januari. Dan gaan we er ook meteen voor dus ik ben erg benieuwd!
gestopt in september dit is ronde 2 nog niet zwanger dus.. afwachten heb hem tien jaar lang geslikt..ik heb alleen eerste twee week bijwerkingen gehad. @rexie gefeliciteerd!
he hoe komen jullie aan die leuken onderkantjes bv hoelang je al gestopt bent met de pil of hoelang je al zwanger bent ofzo? ik hoop dat jullie me begrijpen!!!
moet je bovenaan de site kijken! daar staat een kopje met : banners! daar kun je een banner maken, en dan de link ervan kopieren in je handtekening. Succes
Wat wil je met deze informatie? Het maakt geen hol uit welke pil je hoe lang hebt geslikt. Als je lichamelijk in orde bent, dan is dat zo. Als je helaas iets mankeert, dan is dat ook zo. Heeft niks te maken met welke pil je slikt of geslikt hebt Ik heb hem zelf ruim 4 jaar geslikt, maar na het stoppen geen regelmatige cyclus i.v.m. PCO en na bijna 4 jaar nog niet zwanger... Als ik een andere pil had gebruikt, of langer of korter had geslikt, dan was de situatie nu niet anders geweest... Ik klink misschien een beetje bot, maar ik begrijp gewoon echt niet wat je kunt afleiden aan hoe lang/kort anderen er over deden om zwanger te worden na pilgebruik. Bij de een gaat het gewoon sneller dan bij de ander.