Ik slikte Migrogynon 11 jaar toen ben ik gestopt in Augustus en in September had ik mijn laatste menstruatie. Ging bij mij heel snel dus........Ben nu sinds 1,5 week gestopt dus even afwachten wat het deze keer doet.
In 1x denk ik!!! Want ben 10 oktober gestopt met de pil en heb net een positieve test gedaan aaaaaaaaaaaaaaaaaah niet te geloven!!!!
vind het indd erg bot(!) Ik vind het ook "leuk" om dit soort dingen te lezen. Wil toch niet meteen zeggen dat ze "hier iets uit wilt halen?" Ik heb deze pil 10 jaar geslikt, zit nu in ronde 11 en nog niet zwanger even als antwoord op de vraagsteller
precies . het is niet zo van oh 9 van de 10 zijn in de 4x zwanger dus ik ook! het is meer van goh hoelang deed jij erover , of het wel of niet ligt aan welke pil is natuurlijk een discussie. natuurlijk het ligt aan jezelf, je lichaam , de natuur er is geen touw aan vast te knopen hoelang het gaat duren maar ik vind het ook leuk om te lezen!
hier 7 jaar geslikt en in ronde 2 zwanger van de eerste.. en bij de tweede slikte ik hem ook, maar is ze er gewoon doorheen gekomen