14jaar die pil gehad, vorig jaar gestopt, 1ste keer raak!! daarna rustpauze genomen en weer begonnen met de pil, en afgelopen maand raak, 2de ronde, helaas een mk geworden.. succes!
Annedore, vind jou reactie ook wel een beetje bot. Tuurlijk maakt het geen zak uit maar het is gewoon leuk om te horen. Ik heb gehandicapte eileiders, links zit dicht, rechts ernstig vernauwd maar toch door een wonder spontaan zwanger geraakt en dat heeft natuurlijk niks met die pil te maken.
ik heb 6 jaar de pil geslikt en dit is de 1e ronde.. het is wel erg vervelend dat ontpillen op zwangerschapskwaaltjes lijken.. je kan jezelf behoorlijk gek maken.. volgende week mag ik op zn vroegst testen.. weet niet of ik nog zo lang kan wachten..
bij de eerste was het in ronde 3 maar was wel langer gestopt met de pil eerst wilden we cyclus op gang laten komen. 2e keer was iik ook al een half jaar gestopt en erna heeft het nog 7 mnd geduurt (maar jah ook lastig als je vent net in die tijd alleen in het weekend thuis is dan moet je maar net mazzel hebben he haha)
Ongeveer 11 jaar geslikt, meteen weer een nette cyclus en de 3e ronde zwanger, helaas MA. 4e ronde weer zwanger maar weer MA en daarop gelijk weer aangeteld en inmiddels bijna 15 weken zwanger
Ik had na het stoppen met de pil direct een goede cyclus en had volgens de arts ook direct zwanger kunnen zijn. Er word echter vergeten dat zwanger raken ook iets met de tegenpartij te maken heeft. Het is te hopen dat je snel zwanger raakt. Maar denk niet altijd direct dat het aan jou ligt. Het is heel erg maar als mensen in de mmm stappen word toch nog te vaak gedacht dat het aan de vrouw ligt .
ik heb microgynon 15 jaar lang geslikt. 29 augustus 2010 laatste pil gehad maar niet aan klussen toegekomen eerste echte klusronde is het raak.
12 jaar geslikt, daarna in 2 maanden zwanger. De tweede keer was ik in 3 maanden zwanger, nadat ik 2 jaar de pil heb gebruikt.
Toch wel veel positieve verhalen! Voor iedereen waar het minder positief verloopt, sterkte en succes! Ik slik morgen mijn laatste pil en weet dat elk lichaam anders in elkaar zit enzo, maar toch hoop ik ook op een positief verhaal!