hier door de microgynon 30 heen zwanger geraakt. ik denk dat het ook niet ligt aan de pil hoelang je erover doet. en dat het indd niet altijd aan de vrouw direct ligt. zoals jullie mijn onderschrift zien. nu al een jaar gestopt maar helaas.....
Ik had hem 8 jaar geslikt en was na 7 maanden zwanger. Voor de 2e heb ik helemaal niets meer geslikt.
ik heb de pil 8 jaar geslikt en het duurde 19 maanden voor ik zwanger was. Dit uiteindelijk door gebruik van Clomid. Liefs
Voor de eerste iets van 14 jaar Microgynon30 geslikt. In ronde 4 zwanger. Nu bij de tweede ook in ronde 4 na het stoppen raak.
Heb mic30 voor ongeveer 10 jaar gebruikt. Gestopt, eerste maanden daarna nog andere anticonceptie gebruikt (condooms). 6 maanden na het stoppen met de pil, en 2 maanden na het stoppen met condooms, was ik voor het eerst zwanger.
Hier mic20, 9 jaar gebruikt... was in ronde 1 zwanger (en heel snel, bleek een cyclus gehad te hebben van 21 of 22 dagen)
Ik ben na het stoppen met microgynon 30 (gestopt na de eerste week van de strip) meteen zwanger geraakt
Volgens mij had ik nog niet gereageerd...anders sorry,.... 16 jaar Microgynon 30 geslikt, zwanger in ronde 3. Daarna weer 1.5 jaar geslikt, zwanger in ronde 1!
ik had de pil ruim 10 jaar gebruikt toen ik stopte. ik had voor mezelf al een ontpil periode ingelast voordat we ermee begonnen. ik was in maart gestopt met de pil, had meteen een cyclus van tussen de 29-31 dagen. in juli waren we begonnen en had toen opeens een cyclus van 45 dagen, erg vreemd... en in augustus zwanger...
ik heb 11 jaar micr30 geslikt.. na een ontpillingsperiode van 6 weken direct zwanger.. daarna mirena laten plaatsen en na verwijderen daarvan (na 1 maand onthormonen) gelijk zwanger..
Ik heb 12 jaar mic 30 geslikt en was in de 1e ronde zwanger, na 6 weken een miskraam en daarna weer direct zwanger.
bij de eerste 11 jaar gebruikt en na 2 maanden zwanger bij de 2e 6 maanden gebruikt en na 4 maanden zwanger. (dit kwam mede doordat ons zoontje tijdens de klusdagen in maand 3 in het ziekenhuis lag) anders had het misschien eerder geweest