Veel positieve verhalen, gelukkig! Ik ben vijf dagen geleden gestopt met micr 30 en vind het onwijs spannend! Ben ook sinds 5 dagen foliumzuur aan het slikken. Twijfel ook heel erg of ik er nu al voor moet gaan, of wacht op mijn eerste ongi...
Hier zo'n 15 jaar microgynon 30 geslikt. 1 April 2010 gestopt en eind augustus een positieve test. Dus zo'n 4 maanden (5e ronde zwanger).
ik heb de pil 11 jaar geslikt en na 2 jaar en 1 maand zwanger. Net voor de start van de eerste IUI. Dus heeft wel even geduurt Liefs brenda
Bij mijn dochter in de eerste ronde. Na de bevalling weer aan de pil gegaan en bij mijn zoon had ik binnen 2 weken een posi test (ik stopte met de pil eind januari '08 en 2 weken later dus al zwanger.
Ik slik al 10 jaar de pil... Vanaf Nov 2010 gestopt en nog geen enkele keer ongesteld geworden dus helaas maar afwachten tot dat alles op gang komt... Erg frustrerend...
Heb 10 jaar de pil geslikt...en na 9 maanden zwanger.... Na de bevalling weer aan de pil gegaan en zo'n 4 maanden geslikt en nu weer gestopt....Dus ben benieuwd. Maar ik ga er vanuit dat het weer ff duurt. Heb namelijk een erg onregelmatige cyclus (dat was de reden waarom ik toentertijd aan de pil ben gegaan).... Het maakt als het goed is niet uit hoelang je aan de pil bent geweest. Belangrijker om te weten is: hoe was je cyclus voor de pil en hoe wordt je cylcus na het stoppen met de pil.... Bij mij was het altijd erg onregelmatig en ik voel mijn eisprong niet, vandaar dat het waarschijnlijk ook 9 maanden heeft geduurd voor ik zwanger was van de 1e!
Ook ik was benieuwd hoe mn cyclus ging verlopen na stoppen met de pil. Ik had allerlei klachten en op dag 18,19, 20 wat bloedverlies, zo ook weer een week later. Had allerlei klachten, waarvan ik dacht, pfff leuk hoor ontpillen. Toen ik op dag 32 nog niet ongesteld was dacht ik, ff voor de zekerheid een test, en ...zwanger!! Gelijk na het stoppen dus.
dat is allemaal erg snel! Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil.. had werkelijk allerlei kwaaltjes.. hoofdpijn, misselijkheid, moe, opgeblazen buik, maagzuur etc etc.. mn ongesteldheid kwam maar niet en ik bleef maar testen .. allemaal negatief.. had de moed voor die maand alweer ogegeven totdat ik een vage posi test kreeg ( 1,5 na mijn NOD pas!) volgens de dokter was ik zwanger maar maakte mijn lichaam niet zoveel HCg aan.. helaas mocht ik van dit nieuws maar een paar dagen genieten.. want ik werd alsnog ongesteld.. heb met mijn vriend besloten om weer de pil te slikken omdat dit zoveel inpact had op me.. nu sinds 1 week weer gestopt.. vind het supper spannend.. 6 jaar microginon 30.. ben benieuwd.. maar durf nergens meer op te hopen.. afwachten is het enigste wat je kan doen.. hoe %@^&# dit ook is..
Spannend Mariahh! Succes ermee, ik weet ondertussen hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Ik hoop dat het snel lukt bij jullie